sobota, 21 czerwca 2014

Wieszak...

Uwielbiam robić zakupy w Ikea, zwłaszcza zaglądać na promocje i przeceny, można znaleźć tam fajne rzeczy, które kiedyś były w wystroju. I tak właśnie dopadłam w promocji gałki do szuflady/szafki :) Różowe, cudowne, miałam wizję zamontowania ich u Córci w pokoju do jej komody i przemalować ją również na różowo bądź biało. Niestety ten plan nie wypalił gałki miały zbyt krótkie bolce aby przykręcić je do szuflad.
Więc kupiliśmy deseczkę, różowawą farbę, papier ścierny i mąż pożyczył mi wiertarkę :)
Oto efekt moje Dziewczę zachwycone:


 

 






Jak Wy uważacie??

10 komentarzy:

  1. Się nie dziwię, że Małej się podoba.
    Urocze są ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest śliczny. Podziwiam za zapał i pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ismaro :) wisi już na ścianie, ale będzie się lepiej prezentował, gdy już ściany zostaną przemalowane :)

      Usuń
  3. Śliczne i urocze.Podoba mi się.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, robiąc takie rzeczy wychodzą ze mnie dziecięce pragnienia :) pięknych, słodkich rzeczy, a zarazem prostych.

      Usuń
    2. Jak się mówi w prostocie tkwki piękno.
      Madzia.

      Usuń
  4. I am impressed with this website, very I am a big fan.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...