środa, 1 marca 2017

Prince of Wolf...

Tytuł: 狼王子 / Lang Wang Zi (Prince Of Wolf) Odcninków: 18.

Główni bohaterowie:
 
Du Ze Ming (Zhang Xuan Rui)- dziedzic majątku, wnuk bardzo bogatej rodziny. Chłopak gubi się w wieku 5 lat na wilczej górze, gdzie razem z rodzina jest na biwaku. Gubi się, to dość śmiałe słowa, jego ostatnim wspomnieniem jest uciekający wuj, za którym nie mógł nadążyć i został w głuszy. Na swojej drodze napotyka wilka w sidłach, któremu opatruje chustką łapę. Nic by w tym nie było dziwnego, gdyby chustka nie była wyszyta imieniem i nazwiskiem chłopca, gdy znaleźli ją ratownicy była zakrwawiona. Chłopca nie odnaleziono. Jego matka jednak przez kolejnych 25 lat rok w rok przygotowuje na jego urodziny jego ulubiony tort i pakuje kolejne prezenty. Tymczasem chłopak zostaje pod pieczą pary wilków, która pełni nad nim pieczę. Chłopak żywi się znalezionym pożywieniem lub  pozostawionym przez turystów, to samo jeśli chodzi o ubiór.


Tian Mi Mi (Amber An)
- dziewczyna, która mieszka u podnóża wilczej góry. Mieszka nad sklepem z ziołami, który prowadzą jej rodzice, ma młodszą siostrę i marzy aby w przyszłości być tak wspaniałą fotografką jak Annie Griffiths.
Dziewczyna w dzieciństwie chorowała na białaczkę. Rodzina bardzo na nią chucha o w niektórych momentach zachowuje się dziecinnie i płaczliwie.



Fabuła:

Mi Mi wybiera się w góry, aby zrobić wspaniałe zdjęcie na konkurs. W lesie spotyka młodego mężczyznę, który kąpie się w strumieniu. Jest bardzo otwarty, przyjacielski i nieskrępowany swoją nagością. Zaprowadza Mi Mi we spaniałe miejsca i opowiada o sobie. Dziewczyna zostaje z nim kilka dni. Największym problemem jest fakt iż na wilczej górze nie ma zasięgu telefon komórkowy i dziewczyna nikogo nie powiadamia, że jest cała i zdrowa... Chłopak ją broni, przygotowuje dla niej lekarstwo, gdy ta dostaje wysokiej gorączki. Ze Ming zakochuje się w dziewczynie i twierdzi, że to jego druga połówka. Dla niej schodzi z gór razem z Tatą wilkiem i zamieszkuje z rodzicami Mi Mi. Historia nabiera tempa, gdy Mi Mi odnajduje wycinek z gazety w bibliotece o chłopcu, który zaginął w górach. Kontaktuje się z Wujem Ze Minga, aby poinformować iż chłopak żyje. 
Przed Mi Mi i jej rodziną ciężkie zadanie nauki pisania i poskromienia niczym nieskrępowanej beztroski do golizny. Czy będzie w stanie wrócić do społeczeństwa? Czy chłopak spotka swoją matkę? Czy będzie z Mi Mi? Czy jego dziadek zaakceptuje go jako przyszłą głowę firmy?
Muzyka wspaniała jak zwykle czarny charakter, tylko o zaskakująco słabej psychice :)

TUTAJ trailer do dramy.

I FANTASTYCZNA piosenka jako dodatek :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...