wtorek, 29 listopada 2011

Rozstrzygnięcie konkursu!

A o to cudowne i piękne okładki do książki Kumiko Chan (aż zaczęło mi majaczyć, że może kiedyś coś wydam ;)) i muzyka do ekranizacji. Piosenki jak i okładki cudowne! Nie mam innego słowa na nie, jestem zachwycona po sto kroć! Już nie mówiąc o tym, że Miriel i Ismara zrobiły po dwie okładki :) (po kliknięciu zrobią się większe)


Miriel wybrała do filmu piosenkę Gackt "Last Song" piosenki można posłuchać TUTAJ

A oto prace Miriel:
Powiem tylko, że gdy dostałam pierwszą okładkę Miriel przeżyłam ogromny szok, zaskoczenie i zaczęłam płakać, przy reszcie już nie było takiego wzruszenia. Może to też przez to, że to pierwsza okładka i pierwszy konkurs na moim blogu... Ale po kilku razach ogladania okładki dostrzegłam więcej szczegółów... Jednak wszystkie okładki maja coś magicznego w sobie, co spowodowałoby, że sięgnęłabym po nie w księgarni :)

Okładka nr 1
Okładka nr 2







Ismara wybrała dwie piosenki do filmu, jak to stwierdziła nie mogła się zdecydować ;) 
-Dave Gahan "Dirty Sticky Floor" piosenki można posłuchać TUTAJ
- JJ Lin "Black Fighter" piosenki można posłuchać TUTAJ.

A oto prace Ismary:

Okładka nr 1
Okładka nr 2

 
Jako, że AŻ tyle osób wzięło udział w konkursie i tylko tyle ;) Olbrzymie jury, które brało udział w obradach dotyczących przyznania głównej nagrody jednogłośnie po długich obradach, bezsennych nocach, z wyprzedzeniem (werdykt miał być 30 listopada), po kłótniach i rękoczynach pragnie ogłosić iż przyznaje główną nagrodę OBU PANIOM! Dziewczęta koszyczka nie będę cięła na pół tylko zrobię drugi identyczny jak już wydobrzeję z wirusa, który niemiłosiernie mnie tłamsi, nęka i katuje ;( Po za tym niesprawiedliwością byłoby robić losowanie przy dwóch konkursowiczkach i przy tak cudownych pracach! Piosenki są równie wspaniałe (słucham ich na okrągło i wyobrażam sobie, w której scenie filmu pasowałyby najlbardziej ^^). Ściskam Was mocno i GRATULUJĘ!!!!

Przed wysłaniem nagród pocztą napiszę do Was maile, że wysyłam ;)

11 komentarzy:

  1. Hehe, cieszę się, że Ci się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłabym dziwna jakby mi się nie spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ismara, Twoje okładki są piękne i z klasą, ja zrobiłam w zupełnie innym stylu ;-) Ale super, że Nathalienn dostała cztery okładki, będzie mogła robić różne wydania swojej powieści :-)

    Zabawa była bardzo fajna, a robienie okładek samą przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodziło o dobrą zabawę ;) Nie kuś Miriel na cztery wydania, nie daj boże tak się rozpiszę, że każda okładka będzie na jeden tom książki ;)
    na dniach postaram się zrobić koszyczek ;) jutro idę do urzędu pracy- na randkę mam się stawić ;) także mam nadzieję, że koszyczki dojdą do Was pod choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękować ;) Mój bezpłodny umysł tylko na to mógł się porwać ;)I muszę przyznać Miriel, że Twoje są pomysłowe XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję obu paniom wygranej:-)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  7. A poza tym spodoba bała mi się bardzo piosenka Beyonce Run Th World jak ktoś chce to niech sobie obejrzy.Gorąco polecam:)
    http://www.youtube.com/watch?v=VBmMU_iwe6U&ob=av2e
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  8. Cholera znowu zapomniałam kogo czyja jest okładka?
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  9. Madzia, to nie mój blog, ale pozwolę sobie napisać: Madziu, po prostu czytaj uważnie posty! :-) (zamiast "cholerować"). Nathalienn zrobiła konkurs, wszystko opisała, link do strony konkursowej wisiał u mnie na blogu. A okładki są opisane :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miriel dzięki :)

    Madziu nie rozumiem Twojego "cholera"?! i nie rozumiem Twojego ostatniego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach to w złości napisałam, tak piosenka Beyonce zaprzątała moje myśli,że nie czytałam uważnie.Przepraszam postaram się czytać uważniej i pisać zrozumiałe komenty. Mam z tym problem,co staram się nad tym pracować ,ale jak widać czasami bierze górę.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...