środa, 7 grudnia 2011

Jedna głupia myśl: " A co mi tam..." ;P i teraz mam :D

Jedna chwila... wysłany od niechcenia (dosłownie) mail i już życie staje się zupełnie inne, gdy ktoś po 3 dniach na niego odpowiada dzwoniąc na Twój telefon. Czy realniejsze? Jestem trochę zażenowana, a moje życie wydaje się mniej realne, bzdurne a wręcz prze śmieszne i absurdalne...A tyle wysłałam CV i listów... w sumie nie dużo (w sumie nie aż tak dużo). Ale sam fakt absurdu... inne wysyłałam z czcią wręcz namaszczeniem i uczuciem, żeby ktoś mi odpowiedział na tą pracę, a tu stwierdziłam dla "jaj" wyślę.
I dla jaj pojadę do Wrocławia, lepiej z takiego założenia wyjść bo jak widać tak idzie z górki...  Hahaha... nawet nie będę pisała gdzie dokładnie i na co... Bo to już w ogóle śmiech! Wszystko się tak diametralnie zmienia, że nawet nie zaczęłam jeszcze dziergać drugiego koszyczka na nagrodę główną, za co bardzo przepraszam! Pamiętam o Was dziewczęta! :* Miłego dnia! I oby szybko do weekendu (dla co niektórych ;P)

6 komentarzy:

  1. nie... to nie praca do końca ;) ale na razie nie jadę ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nathalienn, ja życzę wszystkiego dobrego, niech Ci układa się jak najlepiej :-) A na koszyczek cierpliwie czekam :-) A może zainteresuje Cię moje candy świąteczne? Nikt nie jest nim zainteresowany, więc jeśli tylko podobają Ci się te rzeczy, to masz duże szanse je wygrać jako jedyna biorąca w nim udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczek zaczęłam robić wczoraj niestety dopiero ;( a chciałam Wam obu wysłać w tym samym czasie. Do tego muszę sobie przypomnieć, gdzie schowałam coś co miałam Ci przywieźć do Warszawy przy okazji koncertu, a nie zmieściło mi się do plecaka. I jeśli być mogła napisz mi adres na maila, bo wcisnęłam gdzieś kopertę z Twoim adresem, żeby nie zapomnieć, że tam kładę ;/ iii... nie pamiętam gdzie schowałam :( A candy super, super już wiem gdzie powieszę o ile wygram :D moja kusudama będzie miała towarzystwo XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będziesz kiedyś miała zamiar zawitać do Wrocławia, to daj znać, zaciągnę Cię na zwiedzanie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Już troszkę swego czasu zwiedzałam ;) jeśli będę jechała to tak żeby być na 6 rano we Wrocku i wracać tego samego wieczora lub następnego rana :) Mimo wszystko dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...