czwartek, 4 sierpnia 2011

Run for You i koncert

I tak ściągnęłam "Szkarłatną literę" z 1926 roku, aby obejrzeć ją do końca... Miałam taki zamiar, ale zbyt dużo się dzieje w koło... Wiem, w co się już ubiorę, mam dwie opcje :D A tu na FB zobaczyłam jeszcze, że KAT TUN nagrali nową piosenkę i na youtube już jest teledysk :D a jeszcze zadzwoniła Asai, i Lladia na facebook'u i masa innych rzeczy, włącznie z farbowaniem włosów znajomej :D Nastawiam się z każdą chwilą pozytywniej, chociaż jestem w duchu niezwykle smutna i nastawiona negatywnie (szukanie pracy, utrata zdjęć małej), to przytłacza... Wyjazd w sobotę o 7:45, bilet u kierowcy, także pozostaje mi tylko dotrzeć do Gdańska Głównego na dworzec PKS przed ustaloną godziną. W jednej opcji będę jechała, jeśli nie będzie zbyt gorąco przebiorę się w drugą opcję :D A jeśli nie zostanę w pierwszej. Zobaczymy czy tylko mi się będzie podobało, czy jeszcze komuś... szkoda tylko, że Vic i Kame nie mogą mnie zobaczyć, bo mi się bardzo podoba mój strój :D
A co do drugiej, dokładnie pierwszej części tytułu postu, to właśnie piosenka KAT TUN, jest taka zwykła, ale chłopcy fajnie w niej tańczą, no i Kame przede wszystkim :D Nie żebym narzekała, ale chciałabym Kamenashi'ego zobaczyć tak jak i Vic'a z bliska. Już kiedyś pisałam, że śmiałości przemówić do nich bym nie miała, ale... Tak się zastanawiam, że raczej nie dam sobie rady również kupić wachlarzu w sklepiku z pamiątkami po YELLOW FRIED CHIKENz...

A oto własnie wspomniana piosenka z panami miłymi panami :D

Aby zobaczyć PV kliknij zdjęcie Kame :D

3 komentarze:

  1. Sprawa stroju brzmi intrygująco xD
    To o której będziesz? Bo jak już wyruszysz nie będę miała jak się z Tobą skontaktować xP

    Ten klip mnie ubawił. Takie disco lalalala. Ale pasuje do Katów. I wiesz...ten rok to rok spełnionych życzeń, więc może i Kaci przyjadą xD

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie chyba się spóźniłam z wysłaniem Ci nr tel. ;P będę o 13:10 przystanek metra od centrum ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś planowałam iść na farmacje ale z pracą to w większości branży ciężko znaleźć, to cała natura Polski ;D widzę na koncert się wybierasz fajnie masz, miłego spędzenia czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...