środa, 31 sierpnia 2011

Wyszywanki i Kumiko Chan

Właśnie zakończyłam wyszywanki pościeli i podusi dla Nuśka :D (zdjęcie się powiększa po kliknięciu). I wracam do mojej anty deprasyjnej terapii, czyli pisania opowiadania, pod tytułem "Kumiko Chan (czyt. Han)" takie drobne udziwnienie z nazwiskiem głównej bohaterki ;) Muszę powstać z tego doła psychicznego... a najlepszym lekarstwem od lat jest nazywana przez psychologów "autoterapia" czyli przelewanie uczuć na papier bądź też wymyślanie książek tudzież opowiadań. Miało być opowiadanie, ale jeśli starczy mi czasu i sił to będzie długości jak pierwsze moje "opowiadanko" (owo dzieło ma ponad 400stron :D). Wracam do natchnienia! Które mnie natchnęło do głębi :D I poprawiło mi nastrój- takie wewnętrzne katharsis z udziałem Vica (^.^). A tak po za tym jestem z siebie dumna, że napisałam te kilka słów do Vic'a dla innych może to być błahostka, ja we śnie myślałam co mu napisać żeby zrobiło mu się miło. I napisałam raczej nie kompromitujące i dziecinne jak niektóre osoby: "Greetings from Poland Vic:) I realy like your voice when you sing and how you play in movies :) big hug to you!"
I nie będę Vic'a prosić o dodanie mnie do osób śledzonych jak czytałam, co pisali jego fani ;P a tak po za tym Ismara^^ zaraziła mnie TĄ PIOSENKĄ.

6 komentarzy:

  1. No ładnie Ci wyszło xD Ja po dzisiejszym koncercie za D podziękuje, choć ta piosenka nadal mi się podoba. Eh.

    OdpowiedzUsuń
  2. :D a ja sobie jeszcze posłucham :P co do wyszywanki trochę krzywo ;) bo krzywo długopisem napisałam, ale jak na pierwszy raz to jestem zadowolona odczytać imię się da :P

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam, co tam , że krzywo.Mi się podoba.A imię to tak napisane jak by Ci się ręka chwiała:)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyszło, a że krzywo - nieważne ^^
    I super, że napisałaś do Vic'a, jestem z Ciebie dumna~! xD
    Co do D, przypomniałaś mi, że jeszcze nie zgrałam tej piosenki na mp3 ;p a od kilku dni chodziło coś za mną i nie wiedziałam co, a dokładnie o tą piosenkę mi chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Beni-chan :D co do D to miło mi, że Ci przypomniałam "co za Tobą chodzi" ;) pozdrawiam serdecznie i ściskam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...