wtorek, 6 marca 2012

Wiosny czas...

Wczoraj umyłam okna (na razie z wewnątrz) i rozsadziłam do doniczek przezimowane hiacynty i żonkile. Uwielbiam żonkile, tulipany, stokrotki! Wszystko to, co kojarzy się z wiosną. Więc zaklinam Cię na Boga przybywaj szybciej!!!! Chcę pójść na dwór z rowerem i nauczyć moje dziecko jeździć na nim ^^ ekscytacja tymi myślami nei daje mi spokoju :D

Jako, żę mój mózg nie ma również granic, a zabrakło mi doniczek :) Nowy patent na sadzenie żonkili :D Wyszło mi 3 doniczki z żonkilami, 2 z hiacyntami i 2 gliniane (?) kubeczki :D



4 komentarze:

  1. Posadzenie kwiatków w filiżankach to ciekawy pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze, co mi przyszło na myśl ^^ jedną musiałam uchować, bo Nuśka uwielbia w nich pić kakao :)

      Usuń
  2. ja też już z wytęsknieniem czekam na wiosnę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alexis już najwyższy czas przegonić ten chłód i przywdziać coś bardziej lekkiego ;)

      Usuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...