piątek, 2 marca 2012

Radio Azyll odsłona 5.

 Dziś lista stworzona przez Asa,i dziękuję :* A mnei nieytety wzięło coś na czyszczenie kafelek i kuchenki, tak jakoś czasem mam, że zatracam się w czeluściach kuchni ;)

1 Acid Black Cherry - Yes
2 D - Ai no kakera
3 GACKT - Mizerable
4 L'Arc-en-Ciel - My Dear -L'Acoustic version-
5 MUCC - Nirvana
6 ONE OK ROCK - Answer is Near
7 SCREW - L Oiseau bleu
8 YELLOW FRIED CHICKENz - ALL MY LOVE
9 PLUNKLOCK - Breakout
10 Phantasmagoria - ...Lost in thought
11 Malice Mizer - Le Ciel
12 Moran - SNOWING
13 Matenrou Opera - Helios (A prayer to Helios Ver)
14 GACKT - Until The Last Day
15 Sadie - true world
16 D - Yoru no Me to Ginyushijin
17 L'Arc-en-Ciel - shade of season
18 Alice Nine - Niji no Yuki
19 Versailles - The Umbrella of Glass
20 GACKT - Ikitoshi Ikeru Subete ni Tsugu
21 MIYAVI - I LOVE YOU,I LOVE YOU,I LOVE YOU,AND I HATE YOU
22 YELLOW FRIED CHICKENz - YOU ARE THE REASON .eu
23 Kaishin no Ichigeki - ON THE GAME
24 Onmyouza - Baku
25 L'Arc-en-Ciel - X X X
26 X JAPAN - Forever Love
27 Miyavi- S.M.F.B.

8 komentarzy:

  1. zatraciłaś się w czyszczeniu kafelków?
    jej! A ja myślałam, że to coś poważnego ;-))
    ale jak się zacznie to głupio tak odchodzić i zostawiać robotę rozgrzebaną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kafelki lepsze niż nasze towarzystwo xP

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie! Oj dziewczyny :( nie spojrzałam, że godziny się zmieniły, miałam wbite w głowę, że od 22-24 nic innego nie robię i mam ten czas zarezerwowany na samurai sessions.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, gdyby nie Asai to też przegapiłabym porę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam, Asai i Nathalienn, za przygotowanie listy :-) Ja dziś wieczorem wróciłam z Poznania i powoli się ogarniam z mailami, facebookami i kotami :-)) Ostatnia piosenka nie jest z mojej audycji ;-))) nie wiem, skąd się wzięła, bo w katalogu na serwerze w ogóle jej nie ma, ktoś ją sam dorzucił, albo to zupełny przypadek. W radiu jest jeszcze jeden fan Miyaviego, to może on. Ja nawet tej piosenki nie znam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już znam ;-)) znalazłam ją na koncercie z Londynu ;-)) To niech będzie w zestawie ^^.

      Usuń
    2. Witaj Miriel! Jak się cieszę, że wróciłaś :) Ogarniaj się z facebook'iem, mailam i kotami i napisz nam proszę relację z koncertu :)

      Usuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...