sobota, 22 października 2011

Dwóch gniewnych o głowę jednego drwala...

Czyli Bunraku. :) Tak z ciekawości obejrzałam, bo nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, jakież znakomitości grają w tym filmie prócz Gackto. A chodzi mi tu między innymi o Josh'a Hartnett'a. A chciałam się przekonać, czy Gackt rzeczywiście zagrał sierotkę w tym filmie? Moje zdanie zapewne jak zwykle będzie spaczone (nawiązuję tu też do "Moon Child"). Film obejrzałam już dwa razy i mam ciągły niedosyt. Film mnie zaciekawił od samego początku, aż do samego końca (tak! popłakałam się, ale nie powiem w jakim momencie :P). I bym zapomniała o cudownie innym mieście- jak z komiksu! Które jest tak inne i wprowadza nierzeczywistą atmosferę i wizję miasta.

Wędrowiec (Josh Hartnett)- spokojny, opanowany, niewyrażający zbędnych uczuć. Hazardzista, który świetnie  zna karciane sztuczki nie mówiąc już o walce. Przybywa do miasta z nie wyjaśnionych powodów, aby odnaleźć Nicola.


Yoshi (Gackt)- zostaje wysłany daleko od domu, aby stać się mężczyzną, a przy okazji ma odnaleźć medalion, który dawno temu utracił jego ojciec.
Nicola- drwal- "włada miastem" poprzez strach ludzi, terroryzuje je systematycznie. Ma pod sobą 9 ludzi, którzy są jego "elitą" najbardziej zaufanych. Pod sobą mają  armię  żołnierzy w czerwonych marynarkach.

Rys zdarzeń:

Wędrowiec jak i Yoshi spotykają się w barze...  no i pierwsze ścięcie kończące się bójką.  Tych dwóch połączy zażyłość w walce i równie silna niechęć. Jednak jednoczą swoje siły w dążeniu do dwóch różnych celów. Mimo iż jeden zapowiedział drugiemu, że jak kolejny raz wejdą sobie w drogę to nie skończy się tylko walką i siedzeniem w barze okładając siniaki lodem. Yoshi trafia do więzienia, włóczęga wyciąga go z celi. (muzyczka genialna jak w grze telewizyjnej!). We wszystkim pomaga im barman z saloon'u (Woody Harrelson ). Czy rewolucja i uwolnienie miasta się uda? Mężczyźni dowiadują się o istniejącej armii zwykłych ludzi, którzy chcą walczyć aby nie żyć już w lęku i uciśnieniu. Czy to się uda? Czy włóczęga w końcu spotka się z Nicolą drwalem, a Yoshi odzyska medalion?
Aby zobaczyć trailer kliknij na zdjęcie.

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię patrzeć na twarz Gackto w "Bunraku".
    I ten jego "dokładny" angielski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj no weź nie bądź taka tylko powiedz w jakim momencie się uśmiałaś.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. * Asai, G mi się podobał przez swój ubiór samuraja i fryzurę :) Zagrał na prawdę dobrze :)

    *Madzia Był jeden moment, w którym się uśmiałam ;) tylko jeden, a mianowicie kiedy po starciu Yoshi'ego i wędrowca siedzą w saloonie i okładają się lodem piją kawusię z barmanem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Gackto w Bunraku! Uwielbiam! I śmiałam się prawie przez cały film :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak oglądam to za każdym mam głupkowato-zadowolony wyraz twarzy :) Dzisiejsza mina sąsiada z busa tylko to potwierdza, hehe.

    Zgodzę się z Asai, dokładność z jaką wymawia słowa jest powalająca. Ale czasem mówi tak cicho, że ciężko wyłapać mi słowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. * Miriel, a dlaczego się śmiałaś? Czy dlatego, że to był Gackt- jakby nie patrzeć w jednej z głównych ról, czy dlatego, że w jakiś sposób był dla Ciebie śmieszny przez cały film?

    * Ismaro, ja właśnie nie umiałam się wsłuchać w jego angielski tak spokojnie i cicho mówił... ale zagrał naprawdę dobrze :) Jak oglądałam z Davidoffem ten film ot byłam dumna, że gra tam G. mojemu małżowi film się spodobał za "inność".

    OdpowiedzUsuń
  7. Nathalienn, bo cały film jest śmieszny i groteskowy, taki jak teatr kukiełek, jest wiele przerysowanych scen, szczególnie scen walki, no i dialogi, a także niektóre sceny jak z prostych gier komputerowych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem po obejrzeniu sceny,w której Hartnett obezwładnia wszystkich strażników więziennych mam nieodpartą ochotę zagrać w Mario Bross XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny z tej sceny się śmiałam i to bardzo, bo ta muzyczka przy obezwładnianiu strażników w więzieniu jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wstyd się przyznać, ale ja nadal nie widziałam bunraku.
    jakoś mnie mogę się przełamać ^^;

    OdpowiedzUsuń
  11. 이수정, życzę Ci żebyś się w końcu przełamała i zobaczyła :) film jest naprawdę dobry i wciągający :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...