sobota, 25 lutego 2012

A miały wyjść wiatraczki.

Jako, że poszłam w ślady pani tęskniącej za swoich zmarłym chłopakiem- robiła wiatraczki. Moje dziecko jest znużone permanentnie pobytem w domu, więc cóż? Kartki są, takie bardziej tekturowe o różnych kolorach też, słomki są, drut- tego też pod dostatkiem. I tak robiłam i wczoraj i dziś...
 

Gdy już przywiązałam do włóczki te "kwiatki", niekręcące się wiatraczki przywiesiłam u Nuśki w pokoju do karnisza. Usłyszałam: "Ach! Mamo, jak to zrobiłeś?" ;P 
(Zdjęcia powiększają się po kliknęciu).

8 komentarzy:

  1. Śliczne wiatraczki! Mam dziś okropny humor, ale jak zobaczyłam Twoje wiatraczki, to od razu się uśmiechnęłam ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiatraczki, które się nie chcą kręcić :( więc ochrzciliśmy je wiatraczko- kwiatki :) Mam nadzieję, że jutro będziesz miała lepszy humor, może pomyśl o zbliżającym się koncercie?

      Usuń
  2. Te wiatraczki naprawdę efektownie wyglądają^^ Nawet jeśli nie chcą się kręcić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Everyle witam serdecznie na blogu :) no niestety się nie kręcą, ale fakt faktem wnoszą jakiś optymizm i radość do domu :)

      Usuń
  3. Haha, ale ładne kolorowe są. Wyglądają wiosennie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zajęłam ich tworzeniem, że obudziłam się, gdy był ich blisko tuzin, to fakt wyglądają tak wiosennie i radośnie :)

      Usuń
  4. Wiatraczki śliczne!Widzę,że zmieniłaś wystrój bloga,bardzo ładnie podoba mi się tak kolorowo,radośnie troszeczkę mi wiosną zapachniało.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu mi przestało dziś wiosną pachnieć jak zobaczyłam rano, że śnieg pada ;(

      Usuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...