poniedziałek, 20 lutego 2012

Kusudama z koralikami i piórkami.

Jako, że nie mogę jeszcze zamieścić postu z łososiowymi koszyczkami, które wygrały ode mnie dziewczyny. Mam nadzieję, że do Miriel dojdzie lada dzień, bo zaczynam się bardzo martwić, czy przypadkiem ktoś nie  rozgrabił zawartości :S Umieszczę prezent, jaki zrobiłam dla naszej bardzo dobrej znajomej,, która jest w dość ciężkiej sytuacji i staramy się jej pomagać jak tylko możemy. Postanowiłam zrobić dla niej na szczęście kusudamę, która dawała by jej same pozytywne myśli i nadzieję, że wszystko się odmieni i w końcu się ułoży :)
Oto moja trzecia kusudama, zdjęcia powiększają się po kliknięciu.
Najdłużej tak naprawdę męczyłam się ze zrobieniem "ogonka" ;)
Jednak najbardziej ucieszyła mnie radość przyjaciółki naszej małej rodzinki, gdy juz ujrzała, co też przyniósł jej Mikołaj pod choinkę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...