sobota, 4 lutego 2012

Radio Azyll

J- rock w Radio (Samurai Sessions)! Audycja Miriel, w każdy piątek godzina 22:00- 00:00 na stronie radia Azyll. Oto lista piosenek z dziś (03.02.2012):

Sugizo - Dear Life
Atsushi Sakurai- Taiji 
Onmyouza - Kuzaku
Megaromania - APOCALYPSE
Kaishin no Ichigeki - Love in a fatal situation
MIYAVI - Selfish love -aishitekure, aishiterukara-
Moon Kana - Hebi-Ichigo
X Japan - Tears
GACKT - Redemption
GazettE - Toguro
MIYAVI - SURVIVE (ALBUM VER.)
GACKT - Longing
MIYAVI - MOON
GACKT - Mirror
Megaromania - APOCALYPSE
MIYAVI - WHAT'S MY NAME
Atsushi Sakurai - Sacrifice
BUCK-TICK - Rokugatsu no Okinawa
Blood Stain Child - Stargazer
D - Grand Master
GACKT - Episode.0
Kaishin no Ichigeki - MEGA GIGA TERA TARIRA
L'Arc~en~Ciel - X X X

Jak dla mnie świetny pomysł, na to aby ludzie zaznajomili się z japońskimi brzmieniami :) Ja bawiłam się świetnie :) Dobrej nocy i udanego weekendu! Jeśli będzie mi dane słuchać każdej audycji Miriel, to na blogu będę umieszczała każdą playlistę i opatrzoną datą i piosenkami ułożonymi chronologicznie według wystąpienia w audycji.

Trzymajmy się ciepło! ^^

10 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że się dobrze bawiłaś w mojej audycji, mam nadzieję, że uda mi się co tydzień zapewnić Wam taką zabawę i dużo ciekawej muzyki :-))) Dziękuje za zrobienie listy, to super pomysł! ^^. Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa była przednia,, też dzięki "fiksacji" komputera i pastorałce ;) śmiałam się przy kompie jak łupi do sera. A listę to zrobiłam, żeby mieć na oku jakby mi coś wpadło bardziej w ucho i później móc sobie jeszcze posłuchać.
    Nie wiem czy znałaś X Japan- Scarlet love song, czy mogłabyś mi napisać jeśli przesłuchasz, czy Ci się spodobała? Bo bardzo jestem ciekawa. Uważaj na siebie i nie przemroź kolan (znam ten ból) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam, ale przesłucham :-) Ja też się śmiałam, i generalnie dużo ciepła dla mnie w tej zabawie było :-) No i przypomniało mi się dopiero teraz, że pierwszą piosenka był Sugizo - Dear Life, ale że to było pierwsze, i część osób mogła nie słyszeć, to można to pominąć :-) Ja też zapomniałam dodać do ankiety na blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że napisałaś, to poprawię tą listę o Sugizo ;) byłam tak rozemocjonowana, że dopiero na Buck Tick Ismara mnie oświeciła, że u góry strony leci, kto i co śpiewa ;)

      Usuń
  4. Zobacz, jakie widżety do bloga znalazłam, chińskie, szczególnie podobają mi się kalendarze:
    http://prb999.pixnet.net/blog/post/18730114

    http://prb999.pixnet.net/blog/post/16136899

    http://prb999.pixnet.net/blog/post/24057126

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne i słodkie :) Jeśli chcesz umieścić to będą ślicznie wyglądały na Twoim blogu :) podziwiam ludzi, którzy takie rzeczy tworzą.

      Usuń
  5. Pomyslałam, że może Tobie się coś z tego spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha! ^^ nie chciałam robić "papugowania na blogu", ale są tak śliczne te wszystkie rzeczy- najbardziej świnki, że nie wiem na co się zdecydować :)muszę coś zmienić w blogu, ale do tego muszę dojrzeć psychicznie XD

      Usuń
  6. Nathalienn, wysyłałaś już może koszyczek? Nie poganiam Cię, tylko się zastanawiam, czy poczta go gdzieś nie zagubiła... Bo jeśli nie wysyłałaś, to spokojnie, ja czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Miriel ;( w sumie powinnaś mnie pogonić, bo koszyczek jest już gotowy i czeka z innymi "drobnostkami" na wysyłkę, ale coś nie mam chwili żeby skończyć na tip top koszyczek dla Ismary. Mała już na szczęście prawie doszła do siebie po ospie i Davidoff ospy nie będzie miał więc postaram się jak najszybciej wyleźć na ten ziąb i w końcu wysłać Wam te prezenty. I już wiem na pewno, że już nie będę robiła konkursów, bo jak ma tak wyglądać później moje wysyłanie prezentów to nie ma co...
      P.S. Mam nadzieję, że "gratisy" Ci się spodobają mogą być niekompletne, bo takie dostaliśmy, ale jest na nich rysunek czegoś, co bardzo lubisz ^^ a co obiecałam Ci jak byłam w Warszawie.

      Usuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...