sobota, 25 lutego 2012

Radio Azyll odsłona 4.


J- rock w Radio (Samurai Sessions)! Audycja Miriel, w każdy piątek godzina 22:00- 00:00 na stronie radia Azyll. Oto lista piosenek z dziś (10.02.2012):

Witam! Dziś nie będę się rozpisywać, bo dzień miałam dość męczący. Moja latorośl znów chora i gdyby nie drzemka w dzień, to listy by nie było (po nocnym śnie  ok. 4h).
Asai muszę jeszcze raz obejrzeć "Virgin snow", bo już tyle tego widziałam, że nie chcę pisać bzdur w opisie filmu. Przepraszam za braki w filmotece, ale te ilości, które oglądnęłam , i które oglądam- nie  myślała, że to rozrośnie się do tak zatrważających rozmiarów! Mój blog zaczyna żyć własnym i niekontrolowanym życiem i spróbuję, go jeszcze poskromić na tyle ile dam rady i pouzupełniać filmoteki niektórych aktorów.

Miriel w dzisiejszej audycji mówiła o Malice Mizer i o Gackt'cie za jej czasów. (co do MM  wiadomo dlaczego rozpisywać się nie będę). A oto lista:

GACKT - RETURNER Yami no shuuen
Malice Mizer- Gekka no Yasoukyoku
Malice Mizer- Je te Veux
Malice Mizer - Le Ciel 
Malice Mizer- Au Revoir
Gackto- Mizerable
Kisaki Project – Sou (Singiel Satsukiego i Kisakiego -Sou ~Twinkle Vitality~)
BORN – FACE
Hyde - The Cape Of Storms
Alice nine - Senkou
D - Torikago goten -L Oiseau bleu-
MIYAVI - What A Wonderful World
MUCC – NAME
LArc-en-Ciel – Ophelia
Dir en grey – LOTUS
YELLOW FRIED CHICKENz - ALL MY LOVE
Versailles - Remember Forever
Yousei Teikoku – filament
Satsuki – DAZZLE
Sid - Hosoi Koe
Kaya - Silvery Dark (Queen's Ver)
Satsuki - Veil of MARIA
Yutaka Ozaki - Oh My Little Girl
X JAPAN - Forever Love

P.S. Arigatou Miriel za D "Torikago Goten" :)

16 komentarzy:

  1. Nathalienn, zgubiłaś "Le Ciel", a "Mizerable" to juz solowy Gackto.

    OdpowiedzUsuń
  2. ewidentnie jestem nie wyspana ;P wybacz Laruka?? jesteś pewna?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak: Malice Mizer - Le Ciel, GACKT - Mizerable.

    Ja też jestem zmęczona, i może dlatego, że już wczoraj byłam zmęczona, to wybrałam do audycji takie spokojniejsze piosenki...

    U Ciebie Nathalienn też są te trudne słowa do wpisywania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz Miriel już w ustawieniach zmieniałam żeby tego nie było. Zaraz sprawdzę :)

      Usuń
    2. A u mnie, jak piszesz komentarz to też są? bo też ustawiałam, żeby ich nie było.

      Usuń
    3. Miriel, nie ma. Aż się zdziwiłam jak komentarz zamieszczałam ;-)

      Usuń
    4. U Ciebie Miriel już nie ma, mam nowy widok Bloggera, pewnie jak i Ty, ale nie mogę znaleźć tej opcji :(

      Usuń
    5. No to super, wyrzuciłam je, bo są zniechęcające. Moderacja jest, ale bez tych literek. Sama mam problemy z ich odczytywaniem...

      Usuń
    6. Nathalienn" projekt -> ustawienia -> komentarze -> pokazywać weryfikację obrazkową dla komentarzy - zaznaczasz "nie".

      Usuń
    7. Miriel mialam nowy widok bloggera i w nim nie było tej opcji. Udało mi się już nie będzie tych literek :)i udało mi się przywrócić stary wygląd Bloggera :D

      Usuń
    8. Wszystkiego dobrego Nathalienn, dobranoc :-)

      Usuń
  4. Oglądaj z przyjemnąścią pierwszy śnieg.
    I "My Little Bride" też powinnaś, obejrzałam jakiś czas temu i bardzo przyjemny film.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nathalienn, bardzo dziękuję za zrobienie listy piosenek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, wybacz za te błędy w liście piosenek. Miłej nocy Wam życzę dziewczęta! :)

      Usuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...