sobota, 11 lutego 2012

Radio Azyll odsłona 2.

 Witam! Dopiero, co zakończyła się audycja! Ale muszę zacytować słowa Miriel z czat'u na stronie radia, gdy leciał X Japan " Scarlet love song".

Miriel: X Japan "Scarlet Love Song" - piosenka specjalnie dla Nathalienn ^^.
Bardzo się ucieszyłam i dobrze, że nie widzieliście jak skakałam przed komputerem na krześle ;) Miłego słuchania ^^, bo były cudne perełki :)

J- rock w Radio (Samurai Sessions)! Audycja Miriel, w każdy piątek godzina 22:00- 00:00 na stronie radia Azyll. Oto lista piosenek z dziś (10.02.2012):

Onmyouza - Aoki dokugan
X JAPAN – Jade
 L'Arc~en~Ciel – Flower
Hide- pink spider 
GACKT – Vanilla
Acid Black Cherry - Aishitenai
Versailles – MASQUERADE
GACKT – Redemption
the GazettE – reila
Kagrra, - Shiroi Uso
MIYAVI - Senor Senora Senorita
X JAPAN - Scarlet Love Song
One OK Rock – Liar
MIYAVI - WHAT'S MY NAME
GACKT - Episode.0
Yellow Fried Chickenz - THE END OF THE DAY
Yutaka Ozaki - I Love You
GACKT - RETURNER Yami no shuuen
BUCK-TICK – Dress
D - Yoru no Me to Ginyushijin
Fade - Filter
Node of Scherzo - Node of Scherzo
L'Arc-en-Ciel - ALONE EN LA VIDA
Dir en grey - LOTUS
X Japan - Tears

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za zrobienie listy :-) cieszę się, że Ci się podobało. no i zaskoczyłaś mnie, że lubisz D! nie wiedziałam, że ich słuchasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miriel, proszę bardzo :) Nie słucham D, uwielbiam tylko "Torikago Goten" :) Ruiza jest tam "olśniewającą istotą" *.*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie Ruiza, Twój blog z kotkami! ^^

      Usuń
    2. Acha :D Myślałam, że o Ruizę chodzi ^^. Takie kotki znalazłam i stwierdziłam, że są bardzo radosne, na te zimne dni :)

      Usuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...