środa, 20 kwietnia 2011

Małe Candy u Miriel...

Mialam opisać poniedziałkową imprezę u Maji, ale jakoś w sumie nic ciekawego się nie działo, choć było naprawdę miło :) Koleżanki się na mnie rzuciły z pytaniami co to za opis na gadu, co to za Miyavi, o co chodzi i w ogóle.

Miałam zamiar już dziś zrobić na tip top kartkę/laurkę dla bloga Miriel z okazji pierwszych urodzin, ale jestem tak wypompowana, ze nie wiem nawet czym. Najważniejsze, że już mam całkowity koncept w głowie i wygląd kartki, pytanie, czy moje palce i ręka będą współpracować z mózgiem w tworzeniu tego dzieła, przez szkic a później już dokładne stworzenie kartki. Na pewno kartka nie będzie większa niż A5 bo nie dam rady, ale postaram się zrobić coś miłego i ładnego jeśli, rzeczywiście uda mi się stworzyć, to co mam w planach. Więc zabieram się do tego dzieła zniszczenia, a w łóżku poczytam farmację. Bo jakbym teraz do niej usiadła to na bank bym zasnęła z twarzą w książce. A tworzenie mnie rozbudzi :D

Twórczy post miał być... a jakoś mój blog strajkuje, albo bardziej to ja strajkuje... Chociaż ruch na nim jak w ulu, aż jestem zdziwiona, że od 25 listopada ubr. do dziś było ponad 4,000 osób. Dziękuję wszystkim za czytanie wpisów, zwykłe zaglądanie i za zagłębianie się teksty, wypowiedzi i opisy, które tu zamieszczam. Obiecuję się poprawić, nie wiem kiedy, bo w czerwcu mam egzamin, ale postaram się mimo obowiązków domowych, obowiązków mamy. Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że się nie znudzicie blogiem. :)

1 komentarz:

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...