czwartek, 25 listopada 2010

Dong-won Kang (Kang Dong Won)

Szperając po internecie trafiłam na koreański film pod tytułem "Temptation of Wolves". Z zaciekawieniem przeczytałam recenzję i uparłam się, że muszę obejrzeć ten film za wszelką cenę. Nie wiem dlaczego się tak na to wtedy uwzięłam, ale teraz wiem, że dobrze zrobiłam :)

Imię i nazwisko: Kang Dong Won
Zawód: aktor, model
Data urodzenia: 18.01.1981
Miejsce urodzenia: Pusan, Korea Południowa
Wzrost: 186cm
Waga: 68kg
Grupa krwi: B
Znak zodiaku: Koziorożec

Filmy z udziałem tego przystojniaka, które widziałam:
Neukdaeui yuhok (Romance of Their Own/Temptation of Wolves) 2004
Geunyeoreul midji maseyo (Don't Believe in Her/Too Beautiful to Lie) 2004 
Hyeongsa (Pojedynek/Duelist) 2005
Woochi (Jeon Woo Chi: The Taoist Wizard) 2009

Plakat z filmu Duelist/Pojedynek





















Film "Pojedynek" wywarł na mnie ogromne wrażenie, przez przez walkę pani detektyw (Ji-won Ha) a Smutnymi oczami (Kang Dong Won).


Temptation of Wolves jest melodramatem i filmem akcji. Ja nie przepadam za tymi drugimi, ale ten film z pewnością obejrzę nie raz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...