wtorek, 30 listopada 2010

Rainie Yang

Rainie ani mnie strasznie nie urzekła swoją grą aktorską, ani mnie nie zraziła, dlatego długo się zastanawiałam, czy Ją wpisać do Kwiatków i Perełek tego bloga. Ale jak sobie przypomniałam Jej grę w Devil Beside You obok Mike He i obojętnej, zakochanej w mandze dziewczynie MoMo z ToGetHer, gdzie grała obok Jiro Wang, muszę, po prostu muszę- sumienie nie da mi spokoju. Mogę przyznać, że drażniła mnie nawet ta Jej zwyczajność w Meteor Garden, no ale to na ogół pierwszo-planowe postacie są niezwykłe :) Więc skłaniam głowę nisko i mówię dui bu qi.

Imię i nazwisko: Yang Cheng Lin
Imię i nazwisko (angielskie): Rainie Yang
Pseudonim: Ah Lin / Lin Lin /Lily
Zawód: aktorka, piosenkarka, gospodarz programów telewizyjnych
Data urodzenia: 04.06.1984
Miejsce urodzenia: Tajpej, Tajwan
Wzrost: 162cm
Waga: 42kg
Grupa krwi: A

Dramy z Rainie:

Ai Jiu Zhai Yi Qi (ToGetHer) 2009
E mo zai shen bian (Devil beside you) 2005
Liu Xing Hua Yuan (Meteor Garden I) 2001


3 komentarze:

  1. Hej,
    ile musiałaś pochłonąć koreańskiego i azjatyckego kina, aby znać tylu ichnich aktorów. Ja kojarze tylko kilku i to najbardziej charakterystycznych;)
    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam takie pytanie, skąd Ty bierzesz te filmy, Nathalienn? Pojedyncze filmy, to jeszcze rozumiem, ale całe dramy? Wyświetlają je w jakiejś telewizji? ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miriel szperając w necie znalazłam dwie strony, gdzie jest masa dram: http://www.mysoju.com/ i http://www.dramacrazy.net/, Na mysoju jest (szacunkowo wg.mnie) ok 98% dram które wyszły i właśnie stamtąd je biorę :D szkoda, że w tv nie lecą :( generalnie też nie mam czasu oglądać, bo dom, mały brzdąc, ale jak znajdę chwilę to przysiadam chociaż na pół odcinka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...