czwartek, 25 listopada 2010

Lee Min-Ho

Ten pan, jak dla mnie dość specyficzny i przystojny. Rozbawił mnie swoją rolą w  Personal Taste i Meteor Garden oczywiście wersji koreańskiej. 

Imię i nazwisko (latynizacja): Lee Min Ho 
Pseudonim: Limięcho (nadane przez polski fandom)
Zawód: aktor, model
Data urodzenia: 22.06.1987
Miejsce urodzenia: Seul, Korea Południowa
Wzrost: 184cm
Waga: 69kg
Grupa krwi: A
Znak zodiaku: Rak 

Filmy z udziałem prawdziwego Fiołka ;):
Kkotboda namja (Boys Before Flowers) 2009
Kaeinui Chwihyang (Personal Taste/Personal Preference) 2010

Personal Taste














Nie będę Wam psuć oglądania tych Dram :) Davidof patrzył na mnie jak na kretynkę, gdy siedziałam i szczerzyłam się do ekranu monitora chusteczką wycierając sobie łzy od nadmiaru śmiechu.
I tu mogę umieścić przepiękną piosenkę z filmu "Personal Taste"


A co tam będę sobie żałować, z "Boys Before Flowers" też :) Nie omieszkam dodać, że Fiołkiem z Flowers'ów jest też Kim Bum, ale o nim w osobnym poście :)  I jak już pisałam piosenki jak i dramy to małe, cudowne arcydzieła! :) Ach... żałuję, że u nas tak nie ma <3
A oto piosenka, która w każdej sytuacji poprawi mi humor i bez względu gdzie jestem zaczynam podrygiwać albo tańczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...