niedziela, 28 listopada 2010

Vic niepokorny chłopak...

Byłam tak przejęta tworzeniem postów z moimi Fiołkami, że zapomniałam o napisaniu odczuć jeśli chodzi o filmy z moim ukochanym, najcudowniejszym Fiołeczkiem :)

Od Dramy "Mars" zaczęło się moje szaleństwo. A to wina Dawidofa sam przyznaje "Moja wina, moja bardzo wielka wina". A sam miał fisia na punkcie mangi :) (jeszcze kilka tomików stoi na półce). Szukał czegoś zapamiętale po necie i przykuła jego uwagę drama "Mars". I tak właśnie doczytał się, że to na podstawie mangi. Nawet, to że w skrócie opowiedział mi całą mangę nie zniechęcił mnie do obejrzenia wszystkich 21 odcinków z zapartym tchem. Na początku byłam przerażona, że aż 21 odcinków tego "czegoś" jest. I Dawidof zastanawiał się, jak że to jest zrobione bo manga składa się z 21 książeczek. Więc zaczął oglądać z zaciekawieniem jak oni to zekranizowali. A ja z czystą ciekawością bo bohaterka boi się facetów przez przejścia, a on to taki "wolny strzelec", motocyklista i playboy. Oczy mi się rozszerzyły na słowo "motocyklista" i się zaczęło. Umieliśmy siedzieć pół nocy oglądając pod rząd 4-5 odcinków jeden po drugim. (Istne szaleństwo biorąc pod uwagę, że rano trzeba wstać do pracy ;P). Pierwsze co wywołało moje głośne "woooow" to czołówka, a drugie "wooow" nagły ślinotok i palpitacje serca, to Vic (Ling) pytający Barbie (Qi Luo) o drogę do szpitala, w którym leżał przyjaciel Linga po wypadku motocyklowym. Jedyna rzecz, która się nie zgadza z mangą to imiona bohaterów. Ling w oryginale Rei Kashino, Qi Luo to Kira Asou. 
Dla zainteresowanych :) http://mars-4ever.prv.pl/

 Drama przejęła mnie do tego stopnia, że to co obejrzałam śniło mi się po nocach :)

Tak żeby nie było nudno, bo czołówkę Marsa można znaleźć prawie wszędzie, wstawię urywki z dramy ze świetną oprawą muzyczną nie należącą do soundtrack'a.
















Aqualung- Something to belive in <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...