sobota, 27 listopada 2010

Horikita Maki

To wprost Perełka, wśród aktorek Japonii (bynajmniej dla mnie). Grała główną rolę w "Nobuta wo produce". Byłam wręcz zadziwiona jak można grać tak mroczną dziewczynę. I akurat przypomniał mi się moment, gdy Kame rozmawiał z Nobuta:
K (pyta widząc grymas jakby bólu na twarzy dziewczyny): - Boli Cię brzuch?
N (odpowiada zdziwiona): - Dlaczego?
K: - Bo miałaś taki wyraz twarzy...
N: - Uśmiechnęłam się.


Imię i nazwisko (rōmaji): Horikita Maki 
Pseudonim: Maki-maki, Homaki, Makinpo, Horikitty, Pori-chan 
Zawód: aktorka 
Data urodzenia: 06.10.1988 
Miejsce urodzenia: Tokio, Japonia
Wzrost: 160 cm
Grupa krwi: B 
Znak zodiaku: Waga 
Agencja: Sweet Power

Nobuta
Nobuta wo produce











Dramy z Maki:
Nobuta wo produce  (Producing Nobuta) 2005
Kurosagi (The Black Swindler) 2006
Hanazakari No Kimitachi E (Hanazakarino kimitachihe/Hana Kimi) 2007
Inosento rabu (Innocent Love) 2008
Atashinchi no Danshi (Six Devils Of My House) 2009


Filmy z Maki:

Hanazakari no Kimitachi e Special (Hana Kimi) 2008
Tôkyô Shônen (Tokyo Boy) 2008 
Eiga: Kurosagi (Kurosagi: The movie) 2008 
 
Hana Kimi
Mimo charakteryzacji Maki wniosła dużo wysiłku i swojego talentu w tą rolę. Zaczęłam oglądać ten film tylko przez recenzję i tytuł. Moje odczucia po pierwszym odcinku to śmiech i zadziwienie. Śmiech jeśli chodzi o grę Kamy i Yampi'ego (Yamashita Tomohisa). A zadziwienie do Maki, że zgodziła się na taką rolę i wygląd.

O filmie Hana Kimi już wspominałam, że częściowo przypomina mi amerykański film (z resztą jeden z moich ulubionych) She's the man. Widziałam Maki w niewielu filmach, jednak filmy z jej udziałem uważam za wyjątkowe perełki- arcydzieła :)



A tu moi drodzy początek filmu i uśmiech Nobuta nieopatrznie wzięty przez Kame za ból brzucha :D



















 A oto opening z "Innocent Love"

4 komentarze:

  1. Hej :-) widzę, że u Ciebie na blogu coraz ciekawiej :-) i widzę, że będę mogła się zapoznać z azjatyckimi aktorami u Ciebie, super :-) Życzę ciekawego blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Miriel, nawet nie wiesz jak ucieszył mnie Twój komentarz, pierwszy komentarz do mojego bloga :D Staram się, staram i mam nadzieję, że będzie się Tobie i innym czytelnikom miło czytało o ile Was coś zainteresuje :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanos for sharing your thoughts on visit now. Regards

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello! Someone iin my Myspace group shared
    this site wih us so I came tto give it a look.
    I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will be
    tweeting this tto my followers! Superb blog and superb style and design.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...