czwartek, 25 listopada 2010

Hiro Mizushima

W przypadku Hiro, też zainteresował mnie tytuł dramy. Jednak była to drama Hana Kimi (Taiwan version), więc stwierdziłam, że muszę się dokopać do pierwotnej wersji :) i też tak uczyniłam. Jednak w tym filmie, aż tak mnie nie ujął, chociaż wariata też umie grać. Ujęła mnie za to rola Maki Horikita.

Imię i nazwisko (rōmaji): Mizushima Hiro
Prawdziwe imię i nazwisko (rōmaji): Saito Tomohiro
Zawód: aktor, model
Data urodzenia: 13.04.1984
Miejsce urodzenia: Tokio, Japonia
Wzrost: 180 cm
Waga: 65 kg
Grupa krwi: AB
Znak zodiaku: Baran



Filmy z Hiro:
Hanazakari no Kimitachi e Special (Hana Kimi) 2008
Mei chan no shitsuji (My Handsome Butler) 2009
Hanazakari No Kimitachi E (Hanazakarino kimitachihe/Hana Kimi) 2007












Hana Kimi do złudzenia mi przypomina amerykański film "Ona to on/ She's the Man", tylko, że w amerykańskim filmie dziewczyna wyjeżdża do szkoły brata, aby grać w drużynie piłki nożnej. W dramie wygląda to inaczej :)

Jeśli chodzi o szkołę kamerdynerów, gratuluję pomysłu twórcom i też bym chciała być w takiej szkole i mieć za swojego kamerdynera Hiro ^.^ Szkoda tylko, że wymyślono również zasadę zakazu romansu między kamerdynerem, a jego panią ;) ale... zawsze jest jakieś ale... I środki na ominięcie zasad. Jak to się mówi prawa i zasady są po to by je łamać.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...