czwartek, 25 listopada 2010

Kim Bum (Kim Sang Bum)

I nadszedł czas i na tego pana, chyba najmłodszego z wszystkich moich Fiołkowych Aniołków :) Co mnie w nim urzekło? Na zdjęciach aż tak tego nie widać. Uśmiech... ma tak cudowny uśmiech, że po prostu zatkało mnie. Niby się uśmiecha, ale jakby się wstydził, że się uśmiecha i bał jednocześnie z domieszką niewinności. I te piękne równiusieńkie ząbki. No chłopczę, niewinne chłopczę! A w Boys  Over Flowers zagrał kobieciarza, niecnotę, który bawi się słabą płcią, choć też nie do końca. 
  
Imię i nazwisko (latynizacja): Kim Bum 
Prawdziwe imię i nazwisko (latynizacja): Kim Sang Bum 
Zawód: aktor 
Data urodzenia: 07.07.1989 
Wzrost: 181 cm 
Waga: 63 kg 
Znak zodiaku: rak 
Agencja: EYAGI Entertainment

Film obejrzany z udziałem najmłodszego Fiołka: 
Kkotboda namja (Boys Before Flowers/Boys Over Flowers) 2009


 



2 komentarze:

  1. Kurcze trafiłam na jeden z najlepszych blogów o mojej ukochanej tematyce. Dzięki że zaczęłaś w ogóle prowadzić tego bloga bo jest jakby to nazwać nie używając niecenzuralnych słów (oczywiście aby oddać pozytywne emocje). Cóż brak mi ich a wiele bym napisała ale muszę jednak się zadowolić stwierdzeniem że jest to genialny blog i jest to duże niedopowiedzenie. Czytam sobie tak po kolei Twoje posty i jestem teraz na tym poście o jakże cudownym panu :) Jeśli jeszcze nie oglądałaś to polecam z nim Hidden Identity. Zagrał pięknie w tej dramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Natalko, rzadko ostatni bywam na blogu i umieszczam posty z racji napiętego grafiku dnia, bardzo się cieszę, że mój blog Ci się podoba, życzę miłej lektury, a drame z pewnością obejrzę, gdy znajdę moment na oddech. Pozdrawiam N.

      Usuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...