czwartek, 25 listopada 2010

Vic Zhou (Vic Chou)

Tak naprawdę Yu Min Zhou, babcia nazywała go ZaiZai :) Tajwański  chłopcze, do którego wzdychają tysiące. Pierwsze moje Bożyszcze i westchnienie, jak smarkatej nastolatki. Uwielbienie, które zaczęło się i jakoś się nie kończy... Lubię jego grę aktorską, jego głos, gdy śpiewa, gdy uśmiecha się, jego piękne oczy... Im więcej piszę tym bardziej się przerażam, to już jest choroba! Platoniczna miłość?! Jest wspaniały, po prostu jest wspaniały :) Nigdy nie przypuszczałam, że Azjaci mogą być, aż tak przystojni...

Imię i nazwisko (pinyin): Zhou Yu Min 
Imię i nazwisko (angielskie): Vic Chou / Vic Chow / Vic Zhou 
Pseudonim: Zai Zai 
Zawód: aktor, piosenkarz, model 
Data urodzenia: 09.06.1981 
Miejsce urodzenia: Luodong, Tajwan 
Wzrost: 180cm 
Waga: 66kg 
Grupa krwi: O 
Znak zodiaku: Bliźnięta 
Chiński znak zodiaku: Kogut 
Zespół: JVKV (wcześniej znany jako F4) 

  
Filmy z udziałem Zai Zai, które oglądałam:
Dramy z udziałem Zai Zai, które oglądałam:

(F4= JVKV w reklamie Pepsi) Z zespołu JVKV jest najmłodszy i wg. mnie najprzystojniejszy :) Oto cała ferajna Flover Boys w wersji Tajwańskiej :) Jeszcze dodam, że flowersi razem zagrali w Meteor Garden I i II :)


P.S. Nie będę wypisywała wszystkich filmów z udziałem moich Flowersów,  tylko te, które mnie ujęły i zapadły w pamięci :).

2 komentarze:

  1. Aha, to jest aktor, który śpiewa z boysbandzie? Dla mnie za młody ;-) i za bardzo taki nastolatkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz, że dla Ciebie za młody, a ode mnie trochę starszy, więc akurat ;) Tak piosenkarz, aktor i model, a głos ma cudowny jak śpiewa to mnie normalnie ciarki przechodzą :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...