piątek, 4 lutego 2011

Barbie Hsu

A oto Perełka, o której w sumie nie wiem dlaczego nie napisałam, a może dlatego, że obejrzałam ją tylko u boku  Vic'ka w "Meteor Garden I i II" i w "Mars". Do wczoraj, gdy obejrzałam z nią film "My So Called Love". Taka ciekawostka, że Vic i Barbie byli w związku przez 2,5 roku :) Ale z czego wyczytałam Barbie jest szczęśliwą żoną Wang Xiao Fei. Jakoś nie byłam o nią zazdrosna, gdy byli razem z Zai Zaiem, bardzo do siebie pasowali i myślałam, że będą parą, aż po grobową deskę tak jak zagrali w Marsie...




Barbie kiedyś powiedziała, że Vic jest zbyt beztroski i jeszcze trochę dziecinny... W sumie nic dziwnego, Vic jest od niej  młodszy o 5lat.


Imię i Nazwisko: Xu Xi Yuan,
Angielskie inmię i nazwisko: Barbie Hsu / Barbie Xu,
Również znana jako: San San/Shan Shan, Big S,
Zawód: aktorka, gospodarz programów, piosenkarka,
Data urodzenia: 06.10.1976
Miejsce urodzenia: Taipei, Taiwan
Wzrost: 163cm
Waga: 44kg
Grupa krwi: B


Filmy/Dramy z Barbie:

Meteor Garden I(Liu Xiang Hua Yuan) 2001
Meteor Garden II (Liu Xiang Hua Yuan) 2002
Mars (Mars god of war/ Zhan Shen) 2004
My so called love (Ai de fa sheng lian xi) 2008


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...