sobota, 5 lutego 2011

Dziękuję kochane blogerki :)

Mimo, że wpis usunęłam, a chodzi o wpis zatytułowany: Zawieszenie postów. Chciałam Wam bardzo podziękować Asai, Miriel i Shiro :) za Wasze cudowne słowa otuchy. Post usunęłam przez wzgląd na to żeby sobie po prostu nie przypominać o tych kilku dniach lekkiego horroru.

Shiro może masz rację, że nie umiemy czytać ludzkich myśli? Bo w sumie człowiek by zgłupiał do reszty i nie miał by miejsca na własne myśli. A jakby nie miał miejsca to by nie myślał i byłaby straszna cisza jakby każdy miał taki dar ;) Takie filozoficzne rozmyślenie.

Miriel dziękuję za życzenia zdrowia :) Dziwię się, że tak to się złożyło biorąc pod uwagę, że to ja jestem najsłabszym ogniwem jeśli chodzi o choroby, ale od czasu ciąży miałam tylko 2 razy karar i raz byłam chora, ale wykurowałam się sama bez odwiedzania lekarza ;)

Asai kuruj się i nie choruj!

A tak po za tym zapewne nie wiem jak to zrobiłam i nie wiem czy to jest trudne czy łatwe do wykonania, ale jak otwieram strony japońskie czy chińskie to już nie mam tych prostokącików z numerkami tylko normalną legalną katakanę, hiraganę kanji i chińskie hieroglify :D jestem zabójcza w swojej niewiedzy :D Dobra zabieram się za przerabianie bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...