wtorek, 8 lutego 2011

Zamknięta w swoimi małym świecie...

Do dziś od zeszłego poniedziałku (31.01.2011) niezwykle nieszczęśliwym świecie, bo tego dnia Dawidof stracił pracę, ale dziś znów wyjrzało słoneczko, od jutra idzie do pracy :) Nie ma to jak żona pędziwiatr, która wszystko na hop-siup byle szybciej załatwia, bo wychodzę z założenia, po co czekać?

Wczoraj znów wylądowałam na chirurgi na zdjęcie szwów, nie jest tak kolorowo jak z trzema wcześniejszymi "mądrymi zębami" ketonal co 12 godzin i w między czasie ibuprom. Jakoś żyję.. ale co to za życie?! Pół twarzy, że grzecznie napiszę mnie bardzo boli... 

Ale są też pozytywy.
W niedziele byłam u kumpeli z byłej szkoły, której się udało zdać egzamin w całości. 5h farmacji stosowanej i tym razem rypania recept z kroplami, fajna zajawka generalnie, bo to lubię, ale jak zęby bolą, a trzeba obliczać dawki leku w kropelkach, to tak nie za bardzo idzie. Ale wytrwałam i później powiedziałam kilka ciekawostek Moni na temat Azji (bardziej kina i muzyki), cieszyła się ze mną bo przyniosłam pochwalić się biletem na Miyaviego :) Bardzo spodobały jej się piosenki Vica Zhou (muszę w niedzielę zabrać jego płyty na mp3 do niej) i bardzo chce obejrzeć film "Boys before flowers" koreańską wersję, po piosence "Paradise" z urywkami z filmu, jak stwierdziła "Muszę zobaczyć jak ona mu spuszcza manto" ;) W sumie się nie dziwie, zapalona maniaczka F1 nie będzie miała kogo oglądać bo Kubica jest w szpitalu- szczerze współczuję Moniu :(

A co do szczelniej "zamkniętości" w moim świecie... Od kilku dni znów mam obsesję na puncie Vica, tylko jego oczy widzę w swojej głowie... tęskno mi do czegoś ale nie wiem do czego?

P.S. Nagrywałam dziś film z Nuśkiem i pytam córę:
- Lubisz kapuśniak?
-Tak
- Lubisz ogórki kiszone
-Nie
- Kochasz tatusia?
-Tak
-Kochasz Mamusie
-Nie
- A dasz mamie buzi? (Cmok w obiektyw telefonu)... Hmmm Kobieta zmienną jest ;) a taka mała to już w ogóle. A nawet nie miałam jak jej dziś podpaść nawet część mojego śniadania jej odstąpiłam (jak zwykle) bo swoje w futrowała, ale mamy lepsze ;)

Dobrej nocy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...