czwartek, 10 lutego 2011

...

A ja chyba do reszty już spoczęłam na laurach... Chciałam obejrzeć dziś po raz któryś (nie wiem który :P) "Rozmowy nocą" z panem Dorocińskim, ale zasypię się w notatkach i receptach. 
Ściągnęłam kilka interesujących filmów i nie wiem za co się zabrać żeby obejrzeć, a co dopiero napisać :) obejrzałam dziś część "Kamikaze Girl" przezabawny, w roli tytułowej dziewczyna ubierająca się w styl "Lolity", film zabawny i zapewne jutro obejrzę go do końca :)
A tak po za tym to zaginęłam w czasoprzestrzeni innych blogów i jakoś chwilowo wyleciało mi z głowy, że mój zarasta chwastami, bez nawozu z nowych postów ;) Im szybciej pouczę się do egzaminu tym większe prawdopodobieństwo, że jutro wrócę i coś kreatywnego napiszę :) Dążę do celu i nikt mnie nie powstrzyma w ciągu 5 lat Tajwan :D

2 komentarze:

  1. Hmm... Nowy awatar? To Ty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Asai miażdżysz mnie!!! Tobie nic nie umknie nawet takie małe coś przy malutkiej rameczce o tytule "o mnie" tak ja ale zdjęcie sprzed dobrych 4 lat :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...