piątek, 4 lutego 2011

K-one

Trafiłam na ten zespół przypadkowo, zaintrygował mnie pan Ming-hsiang Tung grający w "My so called love" Sunshine'a i tak właśnie trafiłam na ten zespół. Jest to tajwański boy band powstały w 2003 roku. Członkowie zespołu: Gino, JR, Darren, Li Yang.
Dwie ich piosenki bardzo przypadły mi do gustu :) Może kiedyś przetłumaczę, bo na razie nie mam czasu, siły i samopoczucia do tego :(





Dla zainteresowanych panienka  Qiao En Chen grała w dramie "Fated to love you ( Ming Zhong Zhu Ding Wo Ai Ni)" i "A game about love (Jiandao, shitou, bu/ Rock Paper Scissors). Tą drugą nie omieszkam opisać któregoś dnia, a pierwszej nie było mi dane obejrzeć do końca, ale tyle co obejrzałam uważam, ze bardzo sympatyczna drama :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...