środa, 2 lutego 2011

cytrynowa pomadka...

Lemon no koro. Opowiada o grupce osób kończących szkołę i każdy chce tak naprawdę podążyć swoją drogą, jednak nie każdy może to uczynić.
Kayoko Akimoto (Nana Eikura) jest dobrą uczennicą, dyrygentką szkolnej orkiestry i pragnie studiować w Tokjo.
Megumi Shirata (Mitsuki Tanimura) to dziewczyna żyjąc w swoim świecie i nie przykładająca się do nauki, chce być blisko muzyki lub ją tworzyć. Wątki tych dwóch dziewcząt i ich przyjaciół przeplatają się, stają przed pierwszymi trudnymi wyborami i miłościami. Film naprawdę przyjemny, a pewna nić porozumienia i podziwu między Kayoko i Megumi staje się dość widoczna. Kayoka jest jedną z ładniejszych dziewczyn w szkole, ceniona i szanowana. Zaś Megumi jest niedostrzegana, lub po prostu traktowana jakby jej nie było. Czy dziewczyny sprawdzą się jeszcze w liceum i umocni je to w dalszej drodze ku spełnieniu marzeń? Co wyniknie z przyjaźni Megumi z pewnym muzykiem? Czy Kayoka zerwie ze swoim chłopakiem, którego nie stać na studiowanie w Tokjo?

Ciekawostka!
Eikura i Tanimura grały w dramie Mei chan no shitsuji.
Może dlatego też jestem ciut uprzedzona do Tanimury, ale jako aktorka wnosi swoją osobą to "coś" do filmów.

6 komentarzy:

  1. Obejrzałam wczoraj ;-)
    Strasznie podobała mi się piosenka, którą zaśpiewał Kazuya na festiwalu ;-)
    i teraz poszukuję jej w tej bardziej rockowej wersji ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=tX_0FPlp5sw

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy jest bardziej rock'owa wersja. A film Ci się podobał prócz piosenki ;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę przewijałam ;-)
    Ale podobał, nie znalazłam żadnych niepotrzebnych scen ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, po prostu nie chciało mi się czekać aż ona skończy na coś patrzeć ;-) przyspieszałam odtwarzanie na momentach gdy nic nie mówili, bo mi się dłużyło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to wtedy się psuje, to oczekiwania, te emocje narastające to wszystko, przez, co oni tak zrobili ten film żeby tak było. :P

      Usuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...