wtorek, 15 lutego 2011

Jestem z przyszłości...

Oresama (Me/Ja) :) Miyavi teraźniejszość, jedzie samochodem, który jest prowadzony przez szofera. Miyavi rozmawia z kierowcą i... Czarne piórka, bramka do piłki nożnej, przewracający się w meczu chłopiec i uraz, który odmieni całe jego życie. Miyavi znajduje się na torach kolejowych biegnących gdzieś w dal. Rok 1984, pieniądze papierkowe nie są pieniędzmi, więc nasz bohater ma problem z płaceniem jenami. Dlaczego się tam znalazł? Kim stanie się dla niego Shinni (Hassei Takano)? Film krótki bo trwa tylko godzinę, ale zachwyciłam się Miyavim jeszcze bardziej, dlaczego? To jak się bawił z Riuu. Tylko troszkę mi się to nie zgadzało, bo Riuu powinien mieć w 1984 roku 3 lata, a tu miał o ile dobrze pamiętam 8 lat ;/ Ale to już obejrzycie nie będę mówić :P No i te papierosy, które non stop Miyavi trzymał w ustach lub w zębach, a nawet się nie kopciły. Film naprawdę sympatyczny, troszkę grał pozera i co to on nie jest, ale ogólny rozrachunek filmu i jego zachowania zamazuje te kilka małych momentów narcyzmu :) Duże dziecko, zauroczyłam się po raz kolejny, jego cudownością, sposobem bycia, grą na gitarze, kolczykami i tatuażami :) 

Oresama coś jakby trailer tutaj :) 
A film z pewnością jeszcze obejrzę :) Przez cały czas gościł uśmiech na moich ustach i czasem nie umiałam się powstrzymać przed wybuchem głośnego śmiechu :) 

Kochany Kwiatku M. mam nadzieję, że jeszcze w czymś zagrasz, a nie tylko w tej oto wolnej adaptacji Twojej kariery :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...