środa, 1 grudnia 2010

Imię

Szperałam dziś po blogach i znalazłam ciekawą rzecz moje imię w języku japońskim :) ciekawe...

松尾 Matsuo (tail of a pine tree) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child)





Kumiko :D Podoba mi się!
Co do mojej próby pisania hiragany... ghmm...cóż, nie oczekuję cudów, po dwóch próbach pisania w wolnych pięciu minutach :/ od natłoku obowiązków domowych. Płyty do zainstalowania programu, który mi umożliwia skanowanie na drukarce nie mogę znaleźć więc Was nie uraczę tymi bazgrołami :P Może później jak to już będzie w miarę wyglądać. Chociaż jak patrzę jak to jest napisane i na moje to takie jakby podobne, bo nie mogę napisać, że w 100% identyczne. Dawidof tylko spojrzał na hiraganę z wydrukowanego podręcznika z internetu, na kartkę gdzie były moje cudeńka i pokiwał z podziwem głową... jego to przeraża i przerasta. Szalona kobieta mu się trafiła w domu, ale jak sam mówi beze mnie było by mu nudno w życiu ^_^

A jutro z uporem maniaka obiecuję, że zabiorę się za kolejne opisy filmów zacznę od Kame i może Mike He :D Drugi komentarz przyprawił mi drugie skrzydełka więc już jestem motylem :)


2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w nauce hiragany :-) a więc jednak japoński? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Miriel :)jednak japoński, ale z chińskiego nie zrezygnuję, oczywiście tak jak mi poleciłaś lepiej nie mieszać tych obu języków. Jestem na razie na etapie kolorów itp.bo wyszperałam w internecie fajny program do nauki japońskiego i powiem Ci, że biały np. się pisze identycznie po japońsku i po chińsku.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...