niedziela, 3 lipca 2011

koszyczek na klamerki :)

Jestem z niego dumna, chociaż wyszedł za duży (może po prostu dokupię klamerek nie koniecznie czerwonych ;P) Może nie trzyma idealnie pionu i nie widać, że dno jest kwadratem, ale mimo wszystko lubię go. Ponad tydzień go dziergałam na drutach prawymi oczkami, od czasu do czasu robiąc rządek lewych i to wszystko. Koraliki są na sznureczku, który łączy zakładkę materiału na już przyszytym boku, a kokardka po to aby móc koszyczek powiesić i mieć łatwy dostęp do klamerek rozwieszając pranie :) Mój małż powiedział tylko "ło no to Ci wyszło ;P"- czyli już wiem, kto będzie chciał rozwieszać pranie i przypinać je klamerkami. Biała wełna niezbyt pasuje na taką rzecz, ale innej nie miałam o takiej grubości i takiej ilości kłębków. Więc oto mój koślawy i wydzierany koszyczek na klamerki :) po kliknięciu zdjęcia się powiększą.

11 komentarzy:

  1. Ale jest ;) Trochę odbiega od idealnej formy ale jest baaardzo ładny :) I można go wyprać, ha!
    Normalnie zaczynam się czuć jak kompletne beztalencie przy Was xP

    OdpowiedzUsuń
  2. no od idealnej formy odbiega przez to, żen ie robiłam go z kwadratów tylko z jednej całości zrobionego materiału, ale w końcu wyszły mi równe oczka :D miło mi, że tak uważasz- że jest ładny :) też o to chodziło, żeby można było go wyprać.
    Oj przestań! Na pewno coś umiesz fajnego zrobić czego ja nie umiem :P jak to się mówi każdy ma jakiś talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczek śliczny :-) Powiększyłam sobie zdjęcia, żeby go dokładnie obejrzeć i wygląda uroczo - w tymi koralikami i ze sznureczkiem :-) nie trzyma pionu, ale to właśnie dodaje mu uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nathalienn, może taka ankieta by Cię zainteresowała? http://www.tomonari.netsons.org/ Możesz zagłosować, żeby Kat Tun do Polski przyjechali ;-) albo Jin Akanishi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. * Dziękuję Miriel :) Właśnie jest nieidealny, ale przez to idealny i moja Mama z Tatą stwierdzili też, że jest śliczny, choć moja Mama na ogół jest bardzo krytyczna do tworów moich drutów ;)

    Ankietę już wypełniłam, dziękuję za cynk :D zobaczyć jak Akanishi tańczy na scenie bezcenne no i Kamenashi ^.^

    * Ismaro szukaj a znajdziesz na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten koszyczek! Masz mega utalentowane ręce, tylko pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Natsu miło mi :) jakbym miała większą wprawę w robieniu na drutach zapewne wyszedł by inny, może lepszy, ale ten świetnie sprawuje swoją funkcję.

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem Ci,że masz talent :)
    bardzo fajny Ci ten koszyczek wyszedł !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nathalienn lepszy? a po co ten jest genialny i ma słodki kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodkość koloru- zasługa tego, że tylko tej wełny miałam taką ilość ;) mam jeszcze drugą wełnę, o połowę cieńszą niż ta biała ma śliczny łososiowy kolor, tylko drutów nie mam odpowiedniej grubości aby zrobić dwa małe koszyczki do łazienki na gumki do włosów itp. bo wszystko to mi się gdzieś poniewiera.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...