niedziela, 10 lipca 2011

Chiński i czosnek...

I tak właśnie dziś obiad u mojej Teściowej odbył się w genialnie miłej atmosferze :) Generalnie nie za dobrze się czułam nigdy u Teściów... Ale może to się zmieni w końcu. Także imieninowy obiad, a po obiedzie słodkości- objadłam się jak bąk i jak zwykle po takim obiadku wyglądałam jak w 4 miesiącu ciąży (po cóż mi ciąża? Wystarczy zjeść ^.^). Solenizantka już miała wcześniej gości, więc kwiatów troszkę było... I zauroczył mnie czosnek! Tak czosnek, który dostała od koleżanki. Piękny ozdobny czosnek- fioletowo-niebieskie cudo! Aż zrobiłam zdjęcie, bo nie mogłam oderwać od niego oczu. Oprócz tego Teściowa zakupiła dla Nuśka bajkę o "Troskliwych Misiach" i z przytupem i piskiem biegłam szybciej na kanapę wpatrzyć się w telewizor niż moje dziecko. Cóż po raz kolejny wprowadziłam w ogromny stan wesołości Mamę mojego męża. Oprócz tego w drodze na "imprezkę obiadową" małej zachciało się siu siu, a nocnik wzięliśmy w koszyczek pod wózek, gdyż latorośli boi się ubikacji. Więc zatrzymaliśmy się w naszej pieszej wędrówce wypakowaliśmy nocnik na chodnik i udało nam się uchronić butki, majteczki i spodenki przed "niechcianą awarią". Szczerze, to musiało wyglądać komicznie z boku :). (Zdjęcie czosnku powiększy się po kliknięciu).


A tak po za tym w piątek (08.07.2011) zakupiłam sobie nowy zeszyt- obszerniejszy do języka chińskiego i oto właśnie on :) Już ciut zapisany, ale na razie tylko pół pierwszej strony :)

Co u mnie? Nic (etap zgrywania filmów na płyty- czyli robienie miejsca na nowe!)- i faza na starocie ;) czyli wracam do oglądania tego, co już było mi dane obejrzeć raz lub kilka razy. A dziś mam ogromną chęć obejrzeć, nie wiem już który raz film "Dom Dusz", który szczerze uwielbiam.

9 komentarzy:

  1. Fajny ten ozdobny czosnek- fioletowo-niebieski ;D a to do czegoś służy?

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda ten czosnek :D
    ja uwielbiam czosnek,mm :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dostałam z Japonii Dasu Dasu, to właśnie pudełko było oklejone Troskliwymi Misiami :-)))

    Hehe, masz zeszyt z Hello Kitty! :-))) Moje zeszyty do japońskiego tez są z Hello Kitty, tylko różowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. * Netsu ozdobny czosnek jest po prostu dla ozdoby, jeśli sadzisz normalny czosnek i puści łodygę (coś jak cebula szczypior) należy go zawiązać aby nie szedł w kwiat tylko w cebulkę, a tu właśnie w kwiat idzie. Tylko zastanawiam się czy to nie jest tak jak z niebieską różą- biała róża podlewana wodą z niebieskim atramentem ( tylko czy to prawda? ;P) bo czosnki kwitną na biało.

    * Alexis ja też uwielbiam czosnek i jeść i patrzeć na takie kwiaty :)

    * Mirel pamiętam tą taśmę z troskliwymi misiami była cudna :D A ja różowych zeszytów nie widziałam z Hello Kitty, tylko czarne- i w sumie z wszystkich były najtańsze dlatego wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna okładka zeszytu, taka troszkę mroczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czosnek śliczny, wygląda jak większa i ładniejsza wersja przekwitającego szczypiorku.
    Akcja z nocnikiem zabawna. Bynajmniej zachowałaś przyzwoitość, i nie rozebrałaś dziecka metr przed relaksującymi się obcymi, żeby zasikał kwiatki w parku ><'
    Sama po raz któryś z kolei oglądałam dziś 'Kruka' ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. * Asai- mroczny Hello Kitty ;P

    * Ismaro- mała nie chce iść przysłowiowo "za krzaczek" jakoś owiewający wiatr jej gołą pupę w powietrzu niezbyt jej pasuje ;P
    "Kruk" chyba nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, nie nawozimy krzaczków ;)
    A 'Kruk' to to. Warto obejrzeć, więc polecam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...