poniedziałek, 25 lipca 2011

Kusudama z Yin i Yang

Usiadłam i kleiłam i tak powstała druga Kusudama, zdjęcia tragicznie niewyraźne za co przepraszam, ale pada dziś deszcz i takie niestety wychodzą nawet przy oknie ;/ tylko, że przy oknie nie widać dzwoneczków (trzech metalowych rureczek, które uderzając o siebie tworzą cudowny dźwięk). Kusudama dla Arka, poprosił żebym dla niego zrobiła, i przyniósł mi właśnie do niej metalowy znaczek Yin i Yang, do którego są przyczepione owe dzwoneczki :) Kusudama zrobiona w pastelowych kolorach jak poprzednia. (po kliknięciu zdjęcia się powiększą).
 Połowa Kusudamy :) a po prawej już cała, wisząca tylko dosychająca z wsuwkami ;)

7 komentarzy:

  1. Wsuwki są the best ;) Ciekawie wyglądają z dzwoneczkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie mi się podoba z tymi dzwoneczkami i do tego inne koraliki poprzyczepiałam :) moja przy tej wydaje się bardzo uboga ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mało oglądam filmów z po za rejonu Azji ale ten wydaje się śmieszny ale jeszcze nie wiem czy znajdę na niego czas ;D tak zmieniłam i miniaturke też ale nie wiem czemu w obserwatorach się to nie zmienia xD właśnie w dzień ostatnio też nic nie śpię i w nocy też dopiero 3-4 zasypiam:/ całość z dzwoneczkiem wygląda pięknie!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. już przywykłam do netsu a tu zmiana ;P hmm... nie wiem co Ci poradzić, ja padam na ryjek od 2,5 roku (marzę, że skończy się to z pójściem małej do przedszkola), ale logicznie myśląc pójdę do pracy, dom, dziecko... wyśpię się po śmierci XD
    No właśnie genialnie wygląda ta kusudama z dzwoneczkiem :D aż zazdroszczę przyszłemu właścicielowi ;) bo jeszcze jest u mnie i dosycha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, żeby do kusudamy przyczepić chińskie dzwonki :-) I ładnie to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł, tym bardziej, że od razu koledze zaznaczyłam, że nie mam drugiego dzwoneczka żeby mu przyczepić do jego kusudamy (jaki ma moja) na co doznał olśnienia i są dzwoneczki... wczoraj odebrał "dzieło zniszczenia" i bardzo mu się spodobało :D (to chyba najbardziej cieszy i największa ulga dla mnie).

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki śliczny prezent to pewnie, że cieszy :-DDD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...