piątek, 15 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Na One Lovely Blog Award :

     - Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.    
- Skopiuj i wklej logo na swoim blogu-Napisz o sobie 7 rzeczy
                  - Nominuj 7 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, 
który wam przyznał nagrodę)
                      - Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

Z racji, że na każdym blogu jest co innego, jeśli chodzi o ilość wypisanych blogów od ilości 3 do ilości 16, ja nie myśląc głęboko wybiorę 7.

Dziękuję bardzo za nominację Alexis, która prowadzi blog: Me, my style and my life... jestem zdziwiona, ale też jest mi bardzo miło z tego powodu :)

7 rzeczy o mnie, hmm to będzie trudne:
-  uwielbiam patrzeć na gesty i miny Vic'a Zhou kiedy gra w filmach,
- płaczę, gdy coś przypalę w kuchni lub mi nie wyjdzie,
- śmieję się do siebie samej,
- uwielbiam marzyć,
- chciałabym mieć tygrysa albinosa jako domowe zwierzątko,
- uwielbiam tańczyć i śpiewać przed lustrem,
- kiedy gotuję wkładam w to masę uczuć i serca.

7 blogów, które nominuję (kolejność przypadkowa, w sumie powinnam nominować o wiele więcej blogów, ale jak już założyłam, że biorę 7 to tylko 7- bądźmy konsekwentni ):

6 komentarzy:

  1. nie ma za co :D
    nie ma się czemu dziwić...Twój blog jest bardzo ciekawy i fajny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nathalienn, dziękuję! Przepraszam, że dziękuję z opóźnieniem, ale bardzo mi miło że zostałam przez Ciebie wyróżniona :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużyłaś całkowicie na to wyróżnienie Miriel! Więc jedyne komu możesz dziękować to sobie, za to o czym piszesz i jak wygląda Twój blog- to powody dla, których ja (my blogowi maniacy) go czytamy :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...