środa, 20 lipca 2011

głupie sny...

Próbuję się ogarnąć, rozleniwiłam się... Ostatnie dwa dni w całości spędziłam w kuchni, a noce przed kompem, aby obejrzeć "Bad Guy" do końca. Dziś jeszcze pozostaje mi zrobienie sajgonek, ogórki się kiszą, kim chi w 5L garnku również.
Głupi sen... na prawdę głupi, fabuły nie ma co opisywać bo w sumie to się nie może tyczyć do snu, urywek moment, ale jak wyraźny... Ja i Kim Nam Gil- sytuacja dość jednoznaczna i zero słów, za chwilę widziałam Kim Jae Wook'a. I może bym się dowiedziała o co chodzi, co ten drugi chciał mi powiedzieć, po tym jak poszedł ten pierwszy, tylko zostałam obudzona brutalnie przez Latorośl... Może po prostu za dużo w przeciągu tych kilku dni dramy "Bad Guy". Jakoś jak chciałam naoglądać się Vic'a nie przyszedł we śnie, a tu nie chciałam żeby przychodzili, znaczy nie myślałam, że przyjdą... I byli, a Vic'a chciałabym zobaczyć, a nie ma go. Nie wymyślam świadomie snów, aby mi się podświadomi śniły- czy jak to się mówi... A są czasem na prawdę dziwaczne.
Swoją drogą oglądałam dziś zdjęcia Vic'a, do których linka przysłała mi kilka dni temu Miriel.  Zdjęcie Vic'a które mnie rozczuliło :D Zabawa samolocikiem (*^.^*)

3 komentarze:

  1. Hehe, intensywnie się ich naoglądałaś to się odbiło ;) A Vica za bardzo chcesz...to pewnie dlatego. Bynajmniej u mnie tak to wygląda.

    Słodka focia. Tak jak ostatnie zdjęcia Miyavi'ego w zabawkowym samolocie i samochodzie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chce właśnie aż tak bardzo, tylko tak sobie myślę, że fajnie by było jakbym go choć zobaczyła we śnie ;P
    Możliwe, że za dużo się naoglądałam tych złych facetów ;P ale szkoda, że mała mnie obudziła ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałaś go zobaczyć we śnie no to zobaczyłaś ;D "zabawa samolocikiem" xD fajne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...