niedziela, 10 lipca 2011

Sung Kang

Tego pana lubię za rolę w "Fast & Furious- Tokyo Drift", to była tak naprawdę pierwsza część, którą zobaczyłam i od której się zaczęło. Zawsze lubiłam grać w Need for Speed, sportowe auta i motory :D A film przypadkowo mi się ściągną, bo chciałam obejrzeć sobie jakąś bajkę o mrówkach. A co do pana Kang'a Sung, to przez cały film chciałam żeby główny bohater białas miną jak najszybciej aby był Han :D Ma coś cudownego w sobie, ten spokój, opanowanie, gdy Shaun Boswell roztrzaskał mu samochód, płakałam gdy zginął w wypadku.

Imię i nazwisko:Sung Kang,
Zawód: aktor i producent,
Data urodzenia: 08.04.1972,
Miejsce urodzenia: Gainesville, Georgi, USA,
Wzrost: 184cm

 Najpierw Ken Watanabe, Gackt, Hyde a teraz Sung Kang :D i to wszyscy min. starsi 12 lat. Ale ciacha fajne ;P

4 komentarze:

  1. Też zwrócił moją uwagę :D I smutno mi było jak zginął :/ Ale po filmie jakoś go nie inwigilowałam ^^ The fast and the furious - lubię tą serię. Zwłaszcza, że w którejś części leci Rising Sun DBSK, hehehe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudny no :D niby nic specjalnego, ale ma to "coś"- jak dla mnie ;) A co do "Rising Sun" na bank był w Tokyo Drift :D generalnie kilka było kawałków wręcz psychodelicznych- jak na moją banię z ogromnym "łomotliwym" bitem, ale tam to akurat pasuje :D i o ile się nie mylę mam takie głupie wrażenie, że DBSK leciało w momencie wyścigu Japońca z białasem tą serpentyną na górny parking, ale tu mogę się bardzo mylić ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. I się pomyliłam w 1? http://www.youtube.com/watch?v=V4olMtUclOo&feature=related

    A ja uwielbiam ten kawałek z TD :D
    http://www.youtube.com/watch?v=0qKT0ocF6XI&feature=related
    i to:
    http://www.youtube.com/watch?v=2JOYcRkSzIc

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętałam, że motyw pościgu, ale nie wiedziałam w której części ;) A Teriyaki Boyz nie schodzili z playlisty baaardzo długo.Niestety reszta ich albumu jakoś nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...