środa, 6 lipca 2011

Porządki

Wczoraj ambitnie postanowiłam zrobić porządek w maszynie do szycia... Powód prosty, nie mogłam znaleźć drugiego drutu do zrobienia kolejnej wizji twórczej ;P
Oświeciło mnie, że moja poduszeczka na szpilki jest już bardzo zdezelowana (robiłam ją w podstawówce). Postanowiłam więc zrobić nową po 22:00 ok. 24 była skończona. Maszyna do szycia stoi, a ja wszystko szyję ręcznie, bo? No właśnie, nie mam daru przemówienia jej do rozsądku, aby szyła. Umie na niej szyć tylko moja Mama i Dawidoff. Wszystkie guziczki jednego rodzaju ponawlekałam na niteczki, aby nie były porozrzucane, zbędne śmieciuszki, niteczki, papierki i inne powyrzucałam, szpulki posegregowane i już widać co jest w maszynie. A drugi drut był w szufladzie z kłębkami wełny ;P tak... to właśnie ja ;) Maszyna (jakby kogoś to interesowało) to stary Łucznik w wielkiej, przydatnej skrzyni, która robi nam za biurko pod komputer ;P
(zdjęcia po kliknięciu są większe).

7 komentarzy:

  1. Jaka kudłata ta Twoja poduszeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Katesz witam na blogu :) oj byłaby bardziej kudłata, gdybym polowy igieł nie schowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porządki to dobra sprawa przynajmniej łatwiej wszystko znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Netsu "łatwiej wszystko znaleźć" to pojęcie względne przynajmniej u mnie, bo często mam zakodowane miejsca, gdzie coś było przed porządkiem i wtedy... piekło w dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też wszystko szyje recznie. Marze o maszynie do szycia, ale jest tyle innych wazniejszych rzeczy, ze sie jakos jeszcze nie zlozylo :P

    P.S dzieki za troske. Nie mieszkam juz 3 rok w Atenach wiec u mnie jest spokojnie. Kiedy mieszkalam w Atenach to sie troche balam jak byly zadymy, czy te tlumy niszczace wszystko wracajac do domu po drodze nie wysadza nam samochodu, bo tak sie zdarza :P
    Na dniach reaktywuje bloga o chinskim. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ev! Nawet nie wiesz jak się cieszę :) ulżyło mi o tak bardzo: UUUuuuFFFfff :D Ja mam maszynę, ale to trzeba chyba na tych samych falach nadawać ;) a my nie nadajemy... znaczy ja nie nadaje na falach mojej maszyny ;P

    P.S. To dobrze, że nie mieszkasz w Atenach i już nie musisz się tak bać. Oj wysadzanie samochodów... to mnie teraz przeraziłaś o.O.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nathalienn pojęcie wzgęldne no masz racje, jak dla mnie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...