wtorek, 24 maja 2011

Japońskie bajki dotarły!

Tak wczorajsze awizo, to było właśnie TO! Więc się chwalę jak najęta :P

 Bajeczka o szopie i o Małpce i krabiu. 

I patrząc na mój ograniczony mózg... hm... po kilku sekundach zorientowałam się, że książki nie otwierają się jak u nas :) O czym człowiek zapomina z przyzwyczajenia. I patrzę na tą hiraganę, katakanę i kanji i... i...na cholerę mi to?! I znów przypominają mi się słowa Vic'a ze snu i jego uśmiech: "Dasz radę, wierzę w Ciebie".
pierwsze strony obu książeczek.

To miło, bo ja nie wierzę ;/ Nie no! Nathalienn jesteś mięczak? Nie! Nie jestem ^.^  aja aja fightin' ! :D
 
A o to pierwsze strony z książeczek jak umiecie na tyle japoński :D Ja niestety jeszcze nie. Wybaczcie za obrazki na opak, ale nie mogłam ich przekręcić, biorąc pod uwagę, że na dysku są normalne.

2 komentarze:

  1. Fajnie wyglądają! O treści nic nie powiem, bo też nic nie kumam xDDD Ale na pewno je rozgryziesz XD
    Krab na okładce jest uroczy ;)

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  2. :) porwałam się z motyką na słońce ;P cóż damy radę, nie mamy wyjścia :D Tak krabik jest super, tym bardziej w środku jak leży biedny w łóżeczku bo dostał od małpki w głowę niedojrzałą pomarańczą i ma plasterek na policzku :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...