czwartek, 19 maja 2011

Małe cudeńko :)

Dostałam! Dostałam! Dostałam mój prezent po Candy u Miriel :) Ale się zdziwiłam, że koperta adresowana do mnie :) Ale po kwiatkach pomyślałam, że to musi być od Miriel :)
Byłam tak szczęśliwa, że zaczęłam podskakiwać ^.^

Etapy otwierania zgrabnego pakunku:

1. Koperta z kwiatuszkami :)- urocza!













 2. W środku paczuszka :)- intrygujące :)












3. Oooo! Bransoletka!- śliczna, ubiorę ja na szczęście w dniu egzaminu! (*.*)












4. I liścik :) Zaraz rozszyfruję, cóż tam pisze po japońsku :)



Tłumaczenie napisu z karteczki:
おめでとう- O Me De To U- Gratulację! ^.^
Zgadza się?!

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że się cieszysz z prezentu!:-) Ten liścik też jest na papierze do origami :-) japońskim! :-) Właśnie sobie uświadomiłam, że wysłałam przecież moje pierwsze w życiu pisane ręcznie listy po japońsku ;-DDD tyle że jedno-słowowe ;-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie tak mi coś wzorek nie pasował i tak pomyślałam, że mnie chyba zaszczyt kopnął, że dostałam Twój liścik na papierze do origami :) Dokładniej dwa jedno-słowne listy :) Pozdrawiam również!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobraź sobie Nathalienn, że ja ostatnio też przekopałam youtuba za tym Szpakiem, i obejrzałam wszystkie jego występy w TV i wywiady, na jakie się natknęłam. Robi sympatyczne wrażenie, a mi się podobają faceci, którzy są odważniejsi, łamią stereotypy, nie boją się być sobą, i wnoszą trochę czegoś innego do tej naszej sztywnej muzyki. Jest bardzo visualowy, chociaż po europejsku to by trzeba było powiedzieć glamowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się uwzięłam siedzę i szperam za jego występami :) Ludzie go wyśmiali z publiczności za głos, Wojewódzki ich przystopował. I dał tak czadu, że płakałam, jest odważny, bawi się na scenie, jest w swoim żywiole i umie się bawić swoim głosem jak w "fever", gdzie śpiewał momentami jak kobieta, to też trzeba umieć te obcisłe czerwone ubranie i buty na obcasach, po wialił mnie po prostu na kolana. Jest odważny i zna swoją wartość, a przy tym otwarty, kojarzy mi się z Miyavi'm pod tym względem. A głos ma cudownie zachrypnięty, po prostu nie mogę się oderwać od słuchania jego głosu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...