czwartek, 5 maja 2011

Urzeczona do głębi :)

A mianowicie chodzi tu o pana z dramy "Winter Sonata (Gyeoul yeonga/Winter Ballad/Winter Love Song/Winter Love Story) z 2002r. A chodzi tu mianowicie o szanownego Pana, który jest ode mnie dużo starszy Yong-jun Bae. Ma w sobie "coś" i uwaga przypomina mi z głosu i twarzy Gackto o.O Naprawdę!

Yong-jun Bae


Dramę opiszę w późniejszym terminie :) Jak dla mnie jest cudowna, w sumie jakbym się nie powstrzymywała i nie powtarzała sobie w głowie (nie płacz głuptasie, bądź silna) to na każdym odcinku płakałabym co najmniej 2-3 razy.
A o Panu Yong-jun Bae  utworzę osobny post jutro :) O ile się nie mylę ten Fiołek jest starszy nawet od Gackto :D (Pomijam w tym rankingu Hyde, bo Hyde jest tylko jeden w swoim rodzaju (^.^))




A oto jedna z piosenek, bardzo mi się podoba :D

9 komentarzy:

  1. He,he, ja go podpisałąm jako: Bae Yong Joon (ペ・ヨンジュン)(배용준). W Japonii mówią na niego Yon-sama. Ale też pisałam o nim na blogu, on się zna z Gackto i w ogóle nie są do siebie podobni ;-)) Razem ostatnio w Japonii, jeszcze przed trzęsieniem ziemi, występowali z koncercie charytatywnym. Zobacz tutaj: http://ame-to-umi.blogspot.com/2010/06/save-our-dears-super-stars-message-to.html

    i tutaj:http://ame-to-umi.blogspot.com/2011/03/lepiej-dziaac-niz-pakac.html

    On dał po trzęsieniu ziemi 72 miliony jenów dla Japończyków.

    Zobacz tutaj, wcale nie są podobni ;-)))
    http://3.bp.blogspot.com/_DUrFJpN-0is/TQdtEX0safI/AAAAAAAABy8/-rZwcDWBoSc/s1600/0_cb044_5856dd5a_M.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/_DUrFJpN-0is/TQds7yCa40I/AAAAAAAABy0/6tPRY-e8MVs/s1600/0_caeb1_5b726f8d_L.jpg

    :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. No i Japonki go strasznie kochają, jest mega popularny wśród japońskich kobiet :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobacz tu piszą, ile kasy dał Japończykom: http://www.allkpop.com/2011/03/bae-yong-joon-donates-900000-usd-for-japan-earthquake-victims

    A to jest jego strona, ma naprawdę ładnie wystylizowane zdjęcia, tylko strona jest we flashu, i ciężko chodzi: http://www.byj.co.kr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miriel! Dziękuję ;) Czytałam u Złocistej Orchidei cały post o nim: http://skosnoocyflowerboys.blogspot.com/2011/02/koreanska-fala-co-kobiety-z-caego.html
    Jaka była fala w Japonii na tego aktora, kobiety po prostu szalały. Jak na niego patrzę to mięknie mi serce i się rozckliwiam totalnie. Patrzę i dla mnie są podobni, mimo wszystko jakoś Yon-sama wydaje się być cieplejszy i bardziej otwarty niż Gackt, ale to może kwestia wychowania w danym kraju. Aż dziwne, że tak go lubią bo też czytałam i oglądałam "26 years diary" jak Japończycy wręcz rasistowsko podchodzą do Koreańczyków. (ale to wiadomo, tak jak i u nas jedni nie lubią inni lubią, a jeszcze inni są neutralni).

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do postów jeden z nich czytałam, a mianowicie "Lepiej działać niż płakać". A ten drugi przeczytam ;) Nie mniej milo z jego strony, e tyle pieniędzy przekazał dla Japończyków po tym trzęsieniu ziemi :D Pozdrawiam!
    A na tych zdjęciach z linków wyglądają obaj bardzo ciepło i słodko. (Kradnę zdjęcia do swojego folderu o Azjatach).

    OdpowiedzUsuń
  6. Między nimi jest rok różnicy ;) I Miriel ma rację, ani trochę nie są do siebie podobni. Ja miałam do niego 'słabość' po Legendzie daaawno daaaawno temu ;) Wydaje się, że bardzo miły człowiek z niego. Także na fali sporo rzeczy z nim obejrzałam ;)
    A ta drama...obejrzana. I mi się spodobała [pomijając tradycyjnie przeciągane w nieskończoność sceny rozterek i wspominek]. Ale po jakimś czasie entuzjazm mi przeszedł. Powiedz mi, jak to się skończyło? UWAGA SPOILER Bo ja pamiętam tylko, że stracił wzrok i chyba wyjechał...ale czy potem jeszcze się spotkali to mi uciekło z głowy.

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  7. Ismarko nie :( ja jestem dopiero na 8 odcinku :( stracił wzrok? Ja mam generalnie wrażenie, że to jest ten co zginął, tylko przez ten wypadek stracił pamięć, a matka powiedziała, że zmarł żeby nikt go nie szukał. O oczach nic nie wiem, ale oni możliwe, że są rodzeństwem... Ale jest naprawdę cudowny! I mi bardzo przypomina Gackto i z uśmiechu i głosu i twarzy :P Ale to mi przypomina ;)P.S. Skończyłam na tym jak ta dziewczyna poszła się rozmówić ze swoim narzeczonym (najlepszym przyjacielem z dzieciństwa) i w hotelu się na nią rzucił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego z hotelem nie pamiętam...ale dramę oglądałam z 4lata temu...A ja wiem! Ale Ci nie powiem xD Nie chce psuć oglądania ;)
    On baaardzo ładnie się uśmiecha <3 I mam ogólne wrażenie, że Kim Hyun Joong to jego młodszy klon xD

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do Kim'a to ja mam też takie wrażenie, nawet szukając zdjęć z Panem Pięknym uśmiechem znalazłam zestawienie ich dwóch. I rzeczywiście są bardzo podobni :) nie mów, nie mów, chociaż ja i tak oglądam to z tak ogromnym trzepotaniem serca i łzami, że to mnie jakby wykańcza, ale nie jestem w stanie przestać!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...