sobota, 28 maja 2011

Maquia (June, 2011)


 
I tak właśnie z urywków źródłowych wiem, że Kame wystąpił w miesięczniku Maquia na miesiąc czerwiec dla japońskich kobiet. Miesięczniku o modzie, kosmetykach, fatałaszkach etc. A cóż tam robi? No właśnie... 
A wszystko przez to, że chciałam stworzyć cudowny banner na moim blogu kuchnia. Dlatego chciałam znaleźć moich kwiecistych panów pałaszujących coś dobrego. I właśnie napatoczyłam się na skany poniżej z bloga, a scan credit: gyj.j.notas.




Może nie zareagowałam jak właścicielka tego bloga, ale ucieszyłam się i zdziwiłam :) Iż Kame pasuje jako kuchcik :) Ja bardzo chętnie zjadłabym z nim tą strawę, którą przygotował (o ile rzeczywiście robił to sam) ;P
  



 
 

4 komentarze:

  1. fajne zdjęcie Vica z boku :) Kame zresztą też przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki mi też się podobają, to zdjęcie Vic'a to jest bodajże z tego roku :) I tak niedługo zmienię ;P Jak znajdę coś aktualniejszego Zai Zai'a Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zdjęcia Kame. <3 (Chociaż i tak ja wielbię jego wygląd w 1582 *błyszczy*)
    "że Kame wystąpiła" I ubawił mnie Twój błąd... szczególnie, że przez ramię zajrzała mi koleżanka, któr stwierdziła, że to bardzo piękna dziewczyna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :d już poprawiłam ten niewybaczalny błąd literowy ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...