sobota, 21 maja 2011

Gackto koncert

Bosz... cóż tu pisać! Dostałam odgórne pozwolenie na koncert! Także wpis wybacz Gackto jest nieaktualny :) Tylko żebym dostała bilet!

Życzę Wam dziewczęta, aby każdej udało się zdobyć bilet!


I tak do mnie to jakoś nie dociera jeszcze :( że jak zdobędę bilet to mogę jechać, to mam jechać, to chcę jechać, to muszę jechać :D Tak jakoś jak Z Miyavim... też do mnie to nie docierało dość długo, a  teraz mnie trzyma już ponad miesiąc. Ach ja już chyba mam taki spóźniony zapłon ;P

17 komentarzy:

  1. T__T
    O rany.... rozumiem, że możesz mieć różne powody, ale tak zrezygnować z koncertu... żyje się tylko dla takich chwil...

    OdpowiedzUsuń
  2. zapewne jakby grał w Gdańsku poszłabym na bank! Ale jak dla mnie to zbyt duży wydatek w tym momencie. Nie mam zamiaru stawiać na głowie całego mojego życia i podpierać męża i dziecko do muru bo muszę jechać... jeśli by wyszło wcześniej o koncercie miesiąc dwa to też, co innego. Powiem brutalnie nie kalkuluje mi się to i bez tego koncertu przeżyję, czasem człowiek musi zrezygnować z własnych przyjemności na rzecz dobra innych. Zbyt duże wyrzuty sumienia bym miała. Oj za dużo by tłumaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nathalienn, szybko się poddajesz... przecież właśnie ten koncert będzie za ponad dwa miesiące, to kupa czasu...

    Wiem, że to jest wydatek, ale GACKT w Polsce to jest tak blisko, że to cud prawie. Ja się cieszę, że się nie będę musiała tłuc do Monachium czy Berlina naście godzin, płacić za hotel, itp. Przecież jakbyś przyjechała do Wawy na koncert, to byś mogła u mnie nocować. Może i Asai by do nas dołączyła, to byłoby święto! :-)))

    Może tak czarno to widzisz, bo jesteś teraz tak zmęczona remontem i tak Ci się wszystko złożyło... Ale mam nadzieję, że wszystko się ułoży :-)

    Ściskam ciepło! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poddaję się, bo to nie ja tak naprawdę decyduję o tym wydatku ;) ja nie zarabiam... wiem, że dwa miesiące to dużo czasu, ale... właśnie tych ale jest tyle... eh... życie na prawdę czasem jest niesprawiedliwe... modlę się tylko (może zmieni zdanie).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za propozycję noclegu ale na pewno jechałabym jak już to tylko na koncert, po za tym mam dwóch bardzo bliskich kumpli w Wawie i własnie też dlatego chciałam bardzo jechać...

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, szkoda.. myślałam, że znowu się spotkamy, chociażby na te 1o minut w szatni :(

    OdpowiedzUsuń
  7. j też bardzo bym chciała... zobaczymy... jeszcze jest kilka dni

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja trzymam kciuki! Sama przewracam sobie wszystko do góry nogami, żeby tylko pojechać xD

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  9. S U P E R \(^^)/
    Wszytskie dostaniemy bilety, ot co xD

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja akurat tak optymistycznie do tego nie podchodzę :( mam wrażenie, że jest więcej fanów Gackto niż Miyaviego. A po za tym bardzo mi się nie podoba, że nie ma potwierdzeń i jakieś dziwaczne zamawianie... No i cena biletu...hmm...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy jest więcej czy nie, ale nastawiam się, że pojedziemy i już xD Choć sprawa z biletami jest pokręcona.

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki i bardzo się cieszę!!!! :-)))) Ach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiesz jak się cieszę ^_^
    Widzimy się na koncercie♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. :D ja też tylko mam nadzieję, że bilet nie będzie droższy niż 150zł bo wtedy to się załamię :(
    Miriel to Twoje westchnienie Ach! wszystko mówi ;)

    Lladia dzięki tak! Złapię Cię na pewno :D Gasz! Wszystkich będę łapać i ściskać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też:-))))
    Ja tam chyba zacznę latać z radości:-DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. :) skrzydełka Ci wyrosną ;P Nie ma mowy, będziesz wtedy widziała Gackto lepiej niż my ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak! Wzniosę się do góry i usadowię w okolicy sufitu :-D Albo będę unosić się tuż nad Gacktem:-DDD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...