czwartek, 26 maja 2011

Dzień Mamy...

To akurat robiona przeze mnie laurka dla mojej Mamy, z którą niestety się dziś nie widziałam :( Ale dzwoniłam i złożyłam życzenia, kwiaty czekają na jutro (mam nadzieję, że nie padną ;P)
Życzę wszystkim Mamom, przyszłym Mamom wszystkiego najlepszego w tym szczególnym dniu!
Pociechy z latorośli, uśmiechu i masy ciepłych wspomnień z dzisiejszego dnia i z każdego! Byłam pewna, że ten dzień będzie dla mnie bardzo smutny i będąc pewna, że nic nie dostanę od moich robaków (D. powinien coś kombinować bo Nuśka jest za mała) kupiłam sobie naszyjnik i kolczyki, zdjęcie może kiedyś zamieszczę :P
A kwiatka dostałam i bardzo się zdziwiłam! :) D. powiedział, że to była ogromna konspiracja, i że dostał od Nuśka odgórne zlecenie na kupno kwiatka. Więc dostałam kwiatka od mojego dziecięcia ze słowami: "Ma"= masz :D Przesłodkie! (*^.^*)

8 komentarzy:

  1. A co to się stało, że znów obrazek w nagłówku uległ zmianie? Może nie o tyle sam fakt zmiany mi chodzi ale o jej treść :)

    Najlepszego Mamusiu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Asai :) A zmiana... hmm jakoś wczoraj sobie kilka fotek strzeliłam i wyszły w miarę (nie wyszłam potworzaście i spooky) więc wzięłam przerobiłam i są ;P A co? Źle wygląda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, ty i Vic obok siebie :) Fajnie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  4. o.O tja... jak zgniły kaktus przy Storczyku ;P
    hm... tego nie miałam na uwadze, stwierdziłam, że tylko moje zdjęcia w bannerze to... tak narcystycznie by wyszło ;P
    Zmieniłaś avatar konta?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy zamieszczam komentarzz konta na blogspocie mam avatar, i wciąż ten jeden :)

    Czytając o storczyku pomyślałam o tych u ciebie na oknie :) więc ten kaktus przy nim nie wygląda tak źle :P

    OdpowiedzUsuń
  6. :P oj kaktus= ja, storczyk= Vic ;P
    A co do storczyków to co Ty im tam wtykasz w te doniczki za sztuczne kwiaty, że kwitną?

    OdpowiedzUsuń
  7. Sztuczne storczyki oczywiście :) Gdy byłyśmy kiedyś w hurtowni po kwiaty na cmentarz, zakupiłam różowe storczyki:)
    I wszyscy myślą, że to mój tak długo i pięknie kwitnie :)

    Ale ostatnio wreszcie się przebudził i chyba zakwitnie naprawdę. Już mu wyrasta ta łodyżka na kwiatki :D
    Po 3 albo 4 latach, jestem wzruszona :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...