czwartek, 2 czerwca 2011

Ken Watanabe

Ten pan ma jak dla mnie coś niezwykle urokliwego w sobie... Od czasów, gdy obejrzałam pierwszy raz "Wyznania gejszy" ubóstwiam go! A "Wyznania gejszy" oglądam dla fabuły i właśnie dla niego :)

Imię i nazwisko: 渡辺謙
Imię i nazwisko: Watanabe Ken
Prawdziwe imię i nazwisko: Watanabe Kensaku
Zawód: aktor
Data urodzenia: 21.10.1959
Miejsce urodzenia: Koide (obecnie Uonuma), prefektura Niigata, Japonia
Wzrost: 184 cm
Waga: 80 kg
Grupa krwi: A


Filmy:

Wyznania Gejszy (Memoirs of a Geisha) 2005
Incepcja (Inception) 2010

2 komentarze:

  1. O, a ja właśnie niedawno wspominałam o Nim na swoim blogu :) Watanabe-san na tle innych znanych mi japońskich aktorów wyróżnia się tym, że jest ... taki normalny. Może dlatego, że sporo czasu spędza za granicą i dlatego nie nasiąka tak bardzo japońskimi dziwactwami? (Ładniej by było, gdbybym napisała „odmiennościami” lub podobnie, lecz nie byłabym wówczas szczera.) Podzielam Twoje zdanie - ma w sobie coś, co budzi sympatię, a nie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. może jest nad wyraz tolerancyjny i wychodzi z założenia- co mnie nie zabiło zadziwiając i szokując- to mnie wzmocni ;) Po mimo, że jest troszkę starszy od moich rodziców, ma to coś, przez, co patrze na niego jak na faceta, a nie "Tatuśka" ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...