wtorek, 1 marca 2011

Czasoprzestrzeń Vic'a

I mnie w końcu dopadło choróbsko, nawet nie idę do lekarza, zapalenie krtani i tchawicy, pryszcz dla mnie ;P leki, witaminki, płukanki i przejdzie :D jak zwykle, bo dawanie antybiotyków na grzyby, bakterie itp. a mówienie pacjentowi jak ciemnocie, że to wirusowe zapalenie tchawicy/krtani/gardła (a wiadomo, że na wirusy nie ma leków! nie licząc kilku przypadków np. herpes'ów- wirusków od opryszczki, na które są leki dokładniej maści) to trochę nie fair, wiadomo, że mogą troszkę ułatwić przejście choroby. Jednak mi jest gorzej po tych syropach wykrztuśnych w dzień i przeciw kaszlowych na noc, duszę się jak cię nie mogę, do tego bez względu czego zapalenia w układzie oddechowym nie mam przypisują mi wiecznie bioparox (bleh) . Już mi lepiej, a złapało mnie w niedzielę ;P


 to zdjęcie znalazłam na forum tutaj :)
Ale nie o tym, nie o tym. Tak cierpiąc w spazmach bólu przy kaszlu, pociesza mnie widok Zai Zai'a :D ściągnęłam sobie z nim dramę "Wish to see you again" z 2008roku :) i tak już jestem na 4 odcinku, a żal mi bo odcinków jest zaledwie 16 :( 

Ale większość ujęć to Zai Zai :) Zapewne opiszę tą dramę osobno, ale mogę napomknąć, że Vic gra tu pisarza, który utracił swoją wenę po dotknięciu dłoni pewnej dziewczyny. Zatrudnia się więc jako taksówkarz i obserwuje ludzi, alby mieć temat na swoją dalsze wątki książki, lub żeby wróciła do niego wena... Śmieszna drama :) chociaż niektóre momenty jak to w dramach, nie są w ogóle zabawne, a wręcz powodują, że zbiera mi się na płacz... Ale widok Vic'a znów zapiera mi oddech...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...