piątek, 4 marca 2011

Fascynacja Miyavim trwa

Staram się przesłuchiwać płyty Miyaviego, a nie tylko żyć tą najnowszą ;) I tak mogę powiedzieć, że uwielbiam "Dear my love" cudowna piosenka, tak samo "Girls, be Ambitious" :) wzruszają mnie Twoje piosenki Miyavi, a może to po prostu jakaś przedwiosenna, ogromna chandra? Miyaviego, Vic'a, Hyde i KAT-TUN mogłabym ostatnio słuchać w nieskończoność :)

TUTAJ Zai Zai- Ma Ma Shou niezwykle pocieszna piosenka dla mnie :D
TUTAJ Hyde- My dear facet, kocham Twój głos :* Z resztą, którego Pana głosu tu nie kocham ;)

I tak zostało mi z "Wish to see you again" 2 epizody (15 i 16), ale 15ka ściągnęła mi się bez głosu i myślałam, że się wczoraj załamie ;( Ale opis już mogę wykonać, przynajmniej nie wiem jakie jest zakończenie ;P

I tak nadchodzi wielkimi krokami koncert Miyaviego :D z dnia na dzień już choróbsko ustępuje, chociaż dziś jakby jest gorzej, czuję, że jestem osłabiona, ale rano musiałam "czatować" przy kompie, kiedy to rozpocznie się rekrutacja dzieci do przedszkoli, żeby zapisać Malutką :) walka anty pieluchowa trwa ;) miejmy nadzieję, że wygramy, a pieluchy zostaną zastąpione przybytkiem nocnika ;) 

O! Bogowie z Azji do pomóżcie dodając mi siły i cierpliwości, czyli po prostu śpiewajcie dla mnie jak do tej pory :)

2 komentarze:

  1. Życzę dużo zdrowia, i niech Ci sił dodaje zbliżający się koncert Miyaviego :-) I życzę sukcesów w akcji antypieluchowej :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Miriel, ale znów poległyśmy i kaszlemy i kichamy, ta pogoda chyba... Wiosny ja chcę wiosny
    ! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...