środa, 9 marca 2011

My Sassy girl...

Yeopgijeogin geunyeo (My Sassy Girl). Jak sobie teraz przypominam ten film, to chce mi się śmiać. Choć jak ostrzegam, każdy ma inne poczucie humoru! To ewidentnie tyczy się tego filmu :) Jest śmieszny, ale dla niektórych może być w dwóch momentach niesmaczny.
Kyun-woo (Cha Tae Hyun) czeka na stacji metra, aż przyjedzie jego transport. Ma zaaranżowaną randkę w ciemno przez swoją ciotkę. Student, leniwy, ale o gołębim sercu, który uwielbia przesiadywać z kolegami przy piwku. Pomaga dziewczynie, która jest pijana i ledwo trzyma się na nogach. Biedna tak się kołysze, że Kyun-woo łapie ją, aby nie wpadła na tory pod nadjeżdżającą kolejkę. Biedny samarytanin. To dopiero początek. Okrzyknięty złym facetem przez przypadkowego dziadka już w metrze, decyduje się pomóc ponownie dziewczynie, która pada jak długa w wagonie, wcześniej pokazując palcem na naszego bohatera i mówiąc do niego kochanie. W taki sposób Kyun-woo, ma już przydomek, złego chłopaka, który nie umie się zaopiekować swoją dziewczyną, a już w ogóle powstrzymać ją od picia. 
Cóż może połączyć tych dwoje? Spokojny, wiecznie pomocny, ba wręcz usłużny chłopak. I próbująca zapić problemy, dość niegrzeczna i nieobyta w towarzystwie dziewczyna, pijąca na każdym kroku i wdająca się w awantury w barach. A no może i to dużo. Tych dwoje tak odmiennych zacznie się spotykać, tak po prostu, jak przyjaciele.
Pytanie, dlaczego ciotka Kyun-woo tak bardzo chce znaleźć mu dziewczynę? Cóż za problemy skrywa pod swoją szorstkością i wulgarnością, ta jednak krucha i wrażliwa dziewczyna?
A oto trailer dla zainteresowanych :)


5 komentarzy:

  1. tak sie zastanawiam... jak to mozliwe, ze nie ma zadnego komentarza? :D
    to jest film wszechczasow. musze przyznac, ze kogokolwiek z moich koreanskich znajomych nie zapytalam - kazdy ten film polecal. a ze ja nie znosze komedii romantyzcnych, wiec bronilam sie przed obejrzeniem go nawszelkie sposoby.
    az to nagle pewnego dnia sie przełamałam - chyba z nudów - i jakże ogromne bylo moje zaskoczenie.
    zostałam powalona przez ten film na kolana :D glownego bohatera pokochałam :D
    teraz ktokolwiek mnie pyta (a nawet jak nie pyta) to polecam ten film z reka na sercu :D

    jesli masz czas to polecam ci takze:
    http://mydramalist.info/title/3498/babo
    http://mydramalist.info/title/351/gwasok_seukaendeul

    OdpowiedzUsuń
  2. Shiro, dziękuję :) Pierwszy komentarz, za to jaki obszerny :) Lubię głównego bohatera, w sumie też za to, że bije się po buzi jak coś źle zrobi- co mnie w pierwszym momencie zszokowało... :) Jak będę miała czas, to skorzystam z polecania ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. szczególnie Babo jest fajne. bo zagranie wiejskiego przygłupa jest według mnie nie lada sztuką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę trzeba być cholernie inteligentnym żeby zagrać przygłupa- takie jest moje zdanie ;)

      Usuń
    2. moje też, stąd i uwielbienie xD

      Usuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...