wtorek, 8 marca 2011

Idzie wiosna!

Nie wiem cóż mnie opętało... niedawno miałam taki piękny pusty dysk 210GB, a teraz?! Zostało zaledwie 5GB ;( a do tego dziś postanowiłam ściągnąć wszystkie płyty Gackto (już się ściągnęły):D  nie mówiąc  jużo zespole L'Arc~en~Ciel :] także dziś będę słuchała, aż wióry będą leciały :) 10 albumów Gackto, 5 (jak na razie znalezionych "Tęczy").
I taka mania przez jedną tylko piosenkę "Flower"
Panie Gackto jak za Panem nie szaleć?! Piosenka leci non stop z youtube, a teledysk widziałam raz urywkami, i normalnie bzika (w pozytywnym znaczeniu) na punkcie clipu też można dostać :D
Właśnie obejrzałam teledysk na spokojnie :) I chociaż nie znam Gackto w ogóle w sensie bycia fanką dobrze myślałam, że nie użyją do tego teledysku róż co bardzo mnie cieszy, bo róż nie lubię :) Ale żółte gerbery i hiacynty (o ile się nie mylę) nadają temu teledyskowi klimatu :) A wiadomo, że żółte kwiaty świadczą o przyjaźni lub/i zazdrości.  Ojej nie ładnie, że pan pali ;)
Tak sobie myślę, że może jakby Gackto zagrał w Gdańsku, to pewnie jakimś cudem bym chciała tam się znaleźć :)
Wiosna jest cudowna! Chociaż w sumie jej jeszcze nie ma, ale dla mnie już jest, i pachnie już wiatr inaczej i promienie słońca też już pachnął i przyjemnie grzeją twarz i jeszcze pączki na drzewach i zielona trawa zacznie wychodzić nieśmiało z ziemi. I w czerwcu egzamin :( nie chce wiosny.  Nie, no  chcę! Chcę! Mimo wszystko, chcę i dam radę z tym egzaminem, bo siedzę i się uczę, może nie kuję na blachę, ale uczę się w miarę możliwości. Tylko japoński odszedł w kąt... Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazi, ta piękna książka do nauki japońskiego :) I wszystko takie jasne się robi i radosne, i kocham życie i kwiaty, motyle, drzewa, wiatr, deszcz, i jeść owoce i warzywa i nie mogę się doczekać kanapki z serem, sałatą, pomidorem i szczypiorkiem :) I aż pójdę z Nuśką na plażę i będziemy się turlały po ciepłym piasku :D I w tym roku muszą być pieczone ziemniaki z ogniska i jabłka też!

9 komentarzy:

  1. Naprawdę szybko zapelniłaś te 200 GB. Wszystko przez te dramy i filmy :)
    Wiedziałam, że z Gackto to będzie kwestia czasu :) Ale, że to "Flower" będzie miała taką moc to się nie spodziewałam :) choć jest to jedna z fajniejszych piosenek.
    A zamierzasz poza albumami Gackto (i może singlami) ściagać też wszystkie PV? L'arc en Ciel (Laruku) też wrzucam w to pytanie. Ja ostatnio tak mam, poza dyskografią i wideografię chcę mieć pełną.

    Wiosna :) Tylko czekam aż się zazieleni. Pączki już nabrzmiewają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PV? Asai ja się nie znam ;/ cóż to?

    OdpowiedzUsuń
  3. PV - Promotion Video. Teledyski.
    Zawsze jak chciałam obejrzeć teledysk japońskiego muzyka to wystarczyło z piosenką PV wpisać :) Na pewno zauważyłaś, tylko nie zwróciłaś na to uwagi :)
    Teraz chyba i MV - Music Video - używają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Flower na pewno muszę ściągnąć już teraz!! :D nie wiem zobaczę czy wszystkie PV ściągnę, na pewno muszę wypalić kilka płytek DVD żeby zwolnić dysk ;) o! to jak Vic ma PV to też muszę ściągnąć bo umrę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a masz może jakąś magiczną stronkę, z której ściągasz dobre wersje PV?

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tak. Jeśli chodzi o Gackto to wciąż szukam lepszych wersji tego co już mam. Ale trafiłam jakiś czas temu na taką hiszpańskojęzyczną stronkę:
    http://tnumoonsong.wordpress.com/2010/01/17/pvs/
    do 2007 (Returner) są tu wszystkie PV.
    U Tenshina też sporo jest PV i to w HQ więc są u niego same dobre wersje, choć nie wszystkich :)
    http://tenshin26100.livejournal.com/tag/pv

    Spotkałam też listę teledysków Laruku. Moze nie spuer jakość, i nie ma najnowszych, ale czasem trudno znaleźć coślepszego.
    http://yukyou-uploads.livejournal.com/752.html

    Z Vic'iem nie pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! :D Vica to ja wyszperam tylko magiczny dar szperactwa muszę uruchomić, ale to już zapewne nie dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a miałam jeszcze pytać, myślałaś o jakiej piosence, że mną zawładnie?
    Flower bardzo mi się podoba, a jeszcze jak zrobiłam tłumaczenie to się w niej zakochałam :) jest cudowna i tak się zastanawiam czy Gackto napisał tekst tej piosenki... jak tak to po prostu podwójnie kocham tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej konkretnej nie miałam na myśli. Gackt nagrał tyle świetnych piosenek, że sama nie potrafię ich ułożyć w jakimś rankingu. W chwili gdy je słyszę są naj, by potem przy następnej mp3 spaść na drugą lokatę.
    O ile mi wiadomo Gackto sam piszę teksty. Poza tymi trzema piosenkami związanymi z Kamen Rider (Journey through the Decade, The Next Decade i Stay the Ride Alive). Choć może Miriel jeszcze by to uściśliła :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...