wtorek, 29 marca 2011

moje zwierzątka domowe :)




 W sobotę 26.03.2011 sprzątałam witrynę ze szkłem :) I oto moje skromne, ale jakże kochane i wdzięczne stadko słoników, które uwielbiam! Jak miałam jakiś egzamin, lub obronę pracy dyplomowej dostawałam od kogoś, na ogół od mojej Mamy słonika. Oczywiście z trąbą podniesioną ponad główkę i stoją odwrócone w stronę okna, wtedy przynoszą szczęście :)

Dziś jestem jeszcze bardziej pełna nadziei niż po wczorajszych odwiedzinach Cioci :) A mianowicie poszłyśmy do przedszkola odnaleźć Nuśkę na liście osób przyjętych. I dostała się! Do przedszkola, do którego chciałam, żeby chodziła w pierwszej kolejności :) Jestem taka szczęśliwa. I mam jeszcze większą motywację żeby zdać ten egzamin.
Miałam ambitny plan dziś się nauczyć (wykuć) wszystkie niezgodności, ale nie mam jakoś siły. Nie wiem ten stres mnie tak wypompował? A może ta obawa, gdy mała bawiła się w grupie starszaków (5-6lat), a mała ma tylko 2 latka i niecałe 4,5 miesiąca? Ale była cudowna, wkomponowała się w środowisko, zabawki i sale doskonale. I pani przedszkolanka, też bardzo sympatyczna. Okazuje się, że od września przejmuje grupę maluszków, więc już malutką trochę poznała :) Czekają nas dni otwarte w przedszkolu, tzw. adaptacyjne. Mam nadzieję, że będę dzielniejsza, bo jak na razie mała mnie bije o głowę z zaradnością :) No cóż z czego wiem każda Mama tak ma. Ale pani przedszkolanka, była bardzo zdziwiona, że Nusiek jest taka zaradna :) Kolejne słówko w Julianny słowniku "Ato" czyli "Auto. 

I tak sobie myślę, że ten koncert naprawdę już tuż tuż. A mnie dopada jakieś przesilenie wiosenne, ale u mnie to tak zawsze. Bo zamiast rozłożyć sobie prace domowe na kilka dni, ja na łapu capu jak najszybciej jak najwięcej i później wyglądam jak zombiak :P I muszę w końcu spisać na kartce o czy miała napisać, bo już o tylu rzeczach chciałam, że już połowa mi uciekła. 
Pozdrawiam ! Z byt dużo dzieje się w realnym świecie. I boli mnie to trochę, że tak zaniedbałam ten blogowy.

2 komentarze:

Jeśli piszesz komentarz jako anonim, proszę podaj swój nick :D- łatwiej odpisuje się na komentarze ;) z góry dziękuję! (*^.^*)

Suwaczek z babyboom.pl

"Don't tell me you do not want someone who is simple, ordinary, uncomplicated? Instead you want someone who is hypocrite, pre-packaged, and defensive? In fact, many times I would think, I might as well be that hypocrite, but after just one day, I would discover that I really cannot go on...I like the real me very much. (Do you) want me to do phony things? I just cannot do it.
- ZaiZai"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...